loading...

دانلود موزیک درخواستی

کد آهنگ پیشواز همراه اول یه جوری دلم هوایی ته که از این حس بهت نمیشه بگه ,دانلود آهنگ,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه جوری دلم هوایی ته که از این حس بهت نمیشه بگه ,یه جوری دلم هوایی ته که از

حسین بازدید : 107 یکشنبه 08 اردیبهشت 1398

کد آهنگ پیشواز همراه اول یه جوری دلم هوایی ته که از این حس بهت نمیشه بگه ,دانلود آهنگ,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه جوری دلم هوایی ته که از این حس بهت نمیشه بگه ,یه جوری دلم هوایی ته که از این حس بهت نمیشه بگه,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید یه جوری دلم هوایی ته که از این حس بهت نمیشه بگه,دانلود آهنگ یه جوری دلم هوایی ته که از این حس بهت نمیشه بگه با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام یه جوری دلم هوایی ته که از این حس بهت نمیشه بگه,متن آهنگ یه جوری دلم هوایی ته که از این حس بهت نمیشه بگه ,متن آهنگ,

 

دانلود آهنگ یه جوری دلم هوایی ته که از این حس بهت نمیشه بگه

یه چیزی مثل حس آرامش یه چیزی که من خیلی میخوامش

به همه اینو گفتم و میگم باتو من انگار یه حال دیگم

با تو من حالم روبراه همیشه اگه دل من با تو یکی شه

همه وجودم بود و نبودم عادت عشقه اگه حسودم

بری از پیشم دیوونه میشم با تو آرومم مثل همیشه م

Download|Mp3







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول یه جوری دلم هوایی ته که از این حس بهت نمیشه بگه دانلود آهنگ Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه جوری دلم هوایی ته که از این حس بهت نمیشه بگه یه جوری دلم هوایی ته که از این حس بهت نمیشه بگه دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید یه جوری دلم هوایی ته که از این حس بهت نمیشه بگه دانلود آهنگ یه جوری دلم هوایی ته که از این حس بهت نمیشه بگه با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام یه جوری دلم هوایی ته که از این حس بهت نمیشه بگه متن آهنگ یه جوری دلم هوایی ته که از این حس بهت نمیشه بگه متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو