loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ دیگه با تو رو روالم,    دانلود اهنگ یوسف زمانی با تو خوبه حالم,    دانلود اهنگ یوسف زمانی اسمشو چی بزارم,    دانلود اهنگ بی

حسین بازدید : 102 جمعه 13 اردیبهشت 1398


,    دانلود آهنگ دیگه با تو رو روالم
,    دانلود اهنگ یوسف زمانی با تو خوبه حالم
,    دانلود اهنگ یوسف زمانی اسمشو چی بزارم
,    دانلود اهنگ بی قراره بی قرارم با تو خوبه حالم
,    با تو خوبه حالم دیگه دل ندارم
,    دانلود اهنگ همه چی تمومه شدی مال قلبم
,    ریمیکس اهنگ اسمشو چی بذارم یوسف زمانی
,    دانلود اهنگ اسمشو چی بذارم از یوسف زمانی
,    دانلود آهنگ با تو یه جوریه که هرچی بخوامو دارم

,   

http://next1.ir

 

همه چی تمومه شدی مال قلبم دیگه کسی جز تو نمیخوره به دردم

با تو دیگه میشه یه شبه ره صد ساله رو رفت همه خوبیارو میخوام از ته دلم واست

همه دنیام شدی جونم

با تو یه جوریه که هرچی که بخوامو دارم بی قراره بی قرارم با تو خوبه حالم

دیگه دل ندارم دیگه با تو رو روالم نمیدونم حال الانمو اسمشو چی بذارم

با تو یه جوریه که هرچی که بخوامو دارم بی قراره بی قرارم با تو خوبه حالم

دیگه دل ندارم دیگه با تو رو روالم نمیدونم حال الانمو اسمشو چی بذارم


Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download







برچسب ها دانلود آهنگ دیگه با تو رو روالم دانلود اهنگ یوسف زمانی با تو خوبه حالم دانلود اهنگ یوسف زمانی اسمشو چی بزارم دانلود اهنگ بی قراره بی قرارم با تو خوبه حالم با تو خوبه حالم دیگه دل ندارم دانلود اهنگ همه چی تمومه شدی مال قلبم ریمیکس اهنگ اسمشو چی بذارم یوسف زمانی دانلود اهنگ اسمشو چی بذارم از یوسف زمانی دانلود آهنگ با تو یه جوریه که هرچی بخوامو دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو