loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ دیگه بی تو نمیتونم احسان کرمی,    دانلود آهنگ احسان کرمی در خندوانه,    دانلود آهنگ احسان کرمی هیات مدیره,  

حسین بازدید : 119 جمعه 13 اردیبهشت 1398


,   
,    دانلود آهنگ دیگه بی تو نمیتونم احسان کرمی
,    دانلود آهنگ احسان کرمی در خندوانه
,    دانلود آهنگ احسان کرمی هیات مدیره
,    آهنگ های شاد احسان کرمی
,    دانلود آهنگ جدید احسان کرمی به نام بارونی حال من
,    دانلود اهنگ احسان کرمی دیگه دیره
,    دانلود اهنگ راه تو احسان کرمی
,    دانلود اهنگ احسان کرمی رویا
,    دانلود آهنگ زیبایی از احسان کرمی

عشقه؛ که این جوری به جونم افتاده!●♪♫
این حسِ زیبا رو، به زندگیم داده…●♪♫
چه روزای خوبی؛ که با تو در پیشم…●♪♫
یه وقتا رؤیاهان، که واقعی می شن●♪♫
می دونم؛ من با اون چشات می‌ مونم… قدرِ دلتوُ می دونم…●♪♫
دیگه بی تو؛ نمی‌تونم…●♪♫
می دونم؛ من با اون چشات می‌ مونم… قدرِ دلتوُ می دونم…●♪♫
دیگه بی تو؛ نمی‌تونم…●♪♫
لبخندِ رؤیاییت؛ سهمِ من از دنیاست…●♪♫
حواسِ من پرته؛ تا عطرِ تو اینجاست!●♪♫
چشمای تو؛ دردوُ از رو دلم برداشت…●♪♫
تو بودی اون رؤیا؛ که واقعیت داشت●♪♫
می دونم؛ من با اون چشات می‌ مونم… قدرِ دلتوُ می دونم…●♪♫
دیگه بی تو؛ نمی‌تونم…●♪♫

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

 

 

https://music-fa.com/download-song/8577/







برچسب ها دانلود آهنگ دیگه بی تو نمیتونم احسان کرمی دانلود آهنگ احسان کرمی در خندوانه دانلود آهنگ احسان کرمی هیات مدیره آهنگ های شاد احسان کرمی دانلود آهنگ جدید احسان کرمی به نام بارونی حال من دانلود اهنگ احسان کرمی دیگه دیره دانلود اهنگ راه تو احسان کرمی دانلود اهنگ احسان کرمی رویا دانلود آهنگ زیبایی از احسان کرمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو