loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ کلیدهایی که رویه میز مونده میگه از این خونه داری میری با کیفیت 320,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام کلیدهایی که رویه میز مونده میگه از این خونه داری میری,متن آهنگ کلیدهایی که رویه میز مونده

حسین بازدید : 203 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398

دانلود آهنگ کلیدهایی که رویه میز مونده میگه از این خونه داری میری با کیفیت 320,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام کلیدهایی که رویه میز مونده میگه از این خونه داری میری,متن آهنگ کلیدهایی که رویه میز مونده میگه از این خونه داری میری ,متن آهنگ,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل کلیدهایی که رویه میز مونده میگه از این خونه داری میری ,دانلود آهنگ جدید کلیدهایی که رویه میز مونده میگه از این خونه داری میری,کلیدهایی که رویه میز مونده میگه از این خونه داری میری,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز همراه اول کلیدهایی که رویه میز مونده میگه از این خونه داری میری ,

 

کلیدهایی که رویه میز مونده میگه از این خونه داری میری ضد حالم که ازم بد حالم تو با رفتن حالمو میگیری نمیگم که بعد تو میمیرم ولی بی تو از زندگی سیرم دستای من به لرزه میافته  

کلیدایی که روی میز مونده میگه از این خونه داری میری

ضدحالم نزن که بدجالم تو با رفتن حالمو میگیری

نمیگم که بعد تو میمیرم ولی بی تو از زندگی سیرم

دستای من به لرزه میوفته چمدونت رو از تو میگیرم

تک درخت دلم که امشب سوخت اگه جنگل بسوزه باکی نیست

نگو که این خواسته خدا بوده خدا هم از کار تو راضی نیست

من نوازشگر موهات بودم رفتی و موهاتو کوتاه کردی

دوست نداشتم هیچ وقت تو چشم باشی شال قرمز روی سرت کردی

آرزومه هیشکی توی دنیا با شال قرمز عکسی نندازه شال قرمز هر کسی سرش باشه منو بدجور یاد تو مینداره

رنگای جیغ تو ذوق من میزد کیف و کفش و شال تو قرمز شد

من لباسای تیره میپوشم لباسای تو با کی ست میشه

همه چشمام توی خوابن من هنوز از فکر تو بیدارم قسم راست من خودت بودی به خودت من خیلی دوست دارم

خیلی جاها به درد تو خوردم خیلی دردا از عشق تو خوردم تو بی دستم غذا نمیخوردی غذا از دستای تو میخوردم

 

http://mynextmelody.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود آهنگ کلیدهایی که رویه میز مونده میگه از این خونه داری میری با کیفیت 320 دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام کلیدهایی که رویه میز مونده میگه از این خونه داری میری متن آهنگ کلیدهایی که رویه میز مونده میگه از این خونه داری میری متن آهنگ Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل کلیدهایی که رویه میز مونده میگه از این خونه داری میری دانلود آهنگ جدید کلیدهایی که رویه میز مونده میگه از این خونه داری میری کلیدهایی که رویه میز مونده میگه از این خونه داری میری دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز همراه اول کلیدهایی که رویه میز مونده میگه از این خونه داری میری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو