loading...

دانلود موزیک درخواستی

    دانلود آهنگ جدید از این به بعد تنهایی یاورم میشه نه دیگه دوست دارم محال باورم بشه,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول از این به بعد تنهایی یاورم میشه نه دیگه دوست دارم محال باورم بشه

حسین بازدید : 235 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398

 

 

دانلود آهنگ جدید از این به بعد تنهایی یاورم میشه نه دیگه دوست دارم محال باورم بشه,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول از این به بعد تنهایی یاورم میشه نه دیگه دوست دارم محال باورم بشه ,دانلود آهنگ بیکلام از این به بعد تنهایی یاورم میشه نه دیگه دوست دارم محال باورم بشه,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,متن آهنگ,از این به بعد تنهایی یاورم میشه نه دیگه دوست دارم محال باورم بشه,دانلود آهنگ از این به بعد تنهایی یاورم میشه نه دیگه دوست دارم محال باورم بشه با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل از این به بعد تنهایی یاورم میشه نه دیگه دوست دارم محال باورم بشه ,متن آهنگ از این به بعد تنهایی یاورم میشه نه دیگه دوست دارم محال باورم بشه ,

دانلود آهنگ از این به بعد تنهایی یاورم میشه نه دیگه دوست دارم محال باورم بشه

 حیف قلبم یروزی به تو دادمش امانت چشمای بارونی من که کرده بودش به تو عادت  

موندن و بودن با تو نه دیگه تکرار نمیشه

دنیا رم اگه بدی دلم ازت صاف نمیشه

تو برو از این به بعد تنهایی یاورم میشه

نه دیگه دوست دارم محال باورم بشه

حیف قلبم که یه روزی به تو دادمش امانت

چشمای بارونی من کرده بودش به تو عادت

حیف قلبم که یه روزی به تو دادمش امانت

اهنگ علی اصحابی چشم های بارونی

چشم های بارونی من کرده بودش به تو عادت

به خدا جهنمم جایی واسه تو نداره

حیف آتیش که بخواد روی سر تو بباره

حرف من همینه که برو پی کار خودت

هر چی درد و غم غصست همگی مال خودت

به خدا جهنمم جایی واسه تو نداره

حیف آتیش که بخواد روی سر تو بباره

حالا حقته بری یه گوشه ای زار بزنی

♫♫♫♫  

تکست اهنگ چشم های بارونی علی اصحابی 

 ♫♫♫♫  

از غم نبودنم هی داد و فریاد بزنی

از خدا اینو می خوامه میشه آواره بشی

واسه درمون دلت دنبال راه چاره شی

حیف قلبم که یه روزی به تو دادمش امانت

چشمهای بارونی من کرده بودش به تو عادت

حیف قلبم که یه روزی به تو دادمش امانت

چشمای بارونی من کرده بودش به تو عادت عادت

به خدا جهنمم جایی واسه تو نداره

اهنگ علی اصحابی چشم های بارونی

حیف آتیش که بخواد روی سر تو بباره

حرف من همینه که برو پی کار خودت

هر چی درد و غم غصست همگی مال خودت

به خدا جهنمم جایی واسه تو نداره

حیف آتیش که بخواد روی سر تو بباره

حرف من همینه که برو پی کار خودت

هر چی درد و غم غصه ست همگی مال خودت مال خودت

 

http://hitmusic.ir/

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 

 








برچسب ها دانلود آهنگ جدید از این به بعد تنهایی یاورم میشه نه دیگه دوست دارم محال باورم بشه دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول از این به بعد تنهایی یاورم میشه نه دیگه دوست دارم محال باورم بشه دانلود آهنگ بیکلام از این به بعد تنهایی یاورم میشه نه دیگه دوست دارم محال باورم بشه دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music متن آهنگ از این به بعد تنهایی یاورم میشه نه دیگه دوست دارم محال باورم بشه دانلود آهنگ از این به بعد تنهایی یاورم میشه نه دیگه دوست دارم محال باورم بشه با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل از این به بعد تنهایی یاورم میشه نه دیگه دوست دارم محال باورم بشه متن آهنگ از این به بعد تنهایی یاورم میشه نه دیگه دوست دارم محال باورم بشه دانلود آهنگ از این به بعد تنهایی یاورم میشه نه دیگه دوست دارم محال باورم بشه حیف قلبم یروزی به تو دادمش امانت چشمای بارونی من که کرده بودش به تو عادت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو