loading...

دانلود موزیک درخواستی

از تو گذشتن سخته با تو نبودن دردهواسه منزنده بودنم مرگه بدون تو و عشقتواسه منوجود من مال تو قلب تو برای من عزیزمرفتن تو مرگ منه دستای تو تو دستمهنگو که باید جدا شیم نبود تو نبودمهبدون تو کم میارم تا پ

حسین بازدید : 129 شنبه 28 اردیبهشت 1398

از تو گذشتن سخته با تو نبودن درده
واسه من
زنده بودنم مرگه بدون تو و عشقت
واسه منوجود من مال تو قلب تو برای من عزیزمرفتن تو مرگ منه دستای تو تو دستمه
نگو که باید جدا شیم نبود تو نبودمه
بدون تو کم میارم تا پای جون دوست دارم
اگه تو از من جدا شی امید موندن ندارمواسه با تو بودن زندگیمو باختم
یک کلبه ای از عشق واسه ی تو ساختم منعاشق تو بدوم عاشق تو هستم
درای دلم را روی همه بستم منزندگیم تا الان همش بوده عذاب و بس
یاد گرفتم که برم جلو عصا به دستحس می کردم که به انتها رسیده طاقت


خودم رها کردم و زدم به سیم آخرفکر می کردم تموم شده دیگه دوره ی پاکی
وقتی دیدمت فهمیدم تو این کره ی خاکیمیشه هنوزم دوست داشت و عشق نمرده
فهمیدم اینو که زندگیم چشم نخوردهمن عشق را با تو می خوام چون که تو دلت بقیه مرد
این دل سادم شکست و بخیه خوردباید که نور این دلم حالا بتابه رو تو
عوض نمی کنم با غریبه یک تار موتادما دلم شکستند و اینو یادم دادند
که دیگه خودمو قایم بکنم از عالم ادممی خوام بیا که پناه دل خستم باشی پس
بی تو می دونم زندگیم از هم پاشیدسترفتن تو مرگ منه دستای تو تو دستمه
نگو که باید جدا شیم نبود تو نبودمهبدون تو کم میارم تا پای جون دوست دارم
اگه تو از من جدا شی امید موندن ندارممن و تو با همه فرق داریم اینو خودتم میدونی
اگه تو بری می میرم تو بگو که با من می مونیدارم از چشمات می خونم که حالا منتظر یه مرده
مردی که همه احساساتش منحصر به فردههمه دردای من توی بغض صدام اره
داستان زندگی همچنان ادامه دارهولی بحث تک و تنهایی ادامه دادم
می خوام منم بگم تو اسمون یه ستاره دارمغرور را می ذارم کنار پس بذار تو بگی
که مثل تو پیدا میشه از هزارتا یکیدل من بدجوری بی تابه به خاطر با تو بودن
تو رو می خوام با تمام وجود تار و پودممی دونی کلی منتظر موندم تا شبی که بهم بگی
از اینجا به بعد توئی واسم شریک زندگیپس حالا میاد روی زمین قلم یاس
بی تو دیگه واسه من پایان کلمه هاستواسه با تو بودن زندگیمو باختم
یک کلبه ای از عشق واسه ی تو ساختم منعاشق تو بودم عاشق تو هستم
درای دلم را روی همه بستم من

 

musicbambo.org







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ دانلود آهنگ از تو گذشتن سخته با تو نبودن دردهواسه من با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول از تو گذشتن سخته با تو نبودن دردهواسه من متن آهنگ از تو گذشتن سخته با تو نبودن دردهواسه من متن آهنگ از تو گذشتن سخته با تو نبودن دردهواسه من Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل از تو گذشتن سخته با تو نبودن دردهواسه من دانلود آهنگ جدید از تو گذشتن سخته با تو نبودن دردهواسه من دانلود آهنگ بیکلام از تو گذشتن سخته با تو نبودن دردهواسه من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو