loading...

دانلود موزیک درخواستی

    متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید واست مهم نی دلخورم که بی تو غصه میخورم,متن آهنگ واست مهم نی دلخورم که بی تو غصه میخورم ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام واست مهم نی دلخورم که بی تو غصه میخورم,

حسین بازدید : 49 دوشنبه 30 اردیبهشت 1398

 

 

متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید واست مهم نی دلخورم که بی تو غصه میخورم,متن آهنگ واست مهم نی دلخورم که بی تو غصه میخورم ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام واست مهم نی دلخورم که بی تو غصه میخورم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل واست مهم نی دلخورم که بی تو غصه میخورم ,کد آهنگ پیشواز همراه اول واست مهم نی دلخورم که بی تو غصه میخورم ,دانلود آهنگ واست مهم نی دلخورم که بی تو غصه میخورم با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,واست مهم نی دلخورم که بی تو غصه میخورم,Download Music,

دانلود آهنگ واست مهم نیدلخورمکه بی تو غصه میخورم

هر ثانیه                     

بازم بامن قدم بزن

حتی اگه حرفای من

تکراریه

چطوری تونستی بری من که برات فرق داشتم
لااقل حرفاتو بم میزدی میرفتی من که حق داشتم
چطوری تونستی بری نموندی پای حرفات
من دلم تنگ میشه خیره میشم رو عکسات خیره میشم رو عکسات
میدونی حال من بده فکر تو به سرم زده باز بی هوا تو این شبا
هوای قلب من پسه همه میگن شدی مث دیوونه ها دیوونه ها
واست مهم نیست دلخورم که بی تو غصه میخورم هر ثانیه هر ثانیه
بازم با من قدم بزن حتی اگه حرفای من تکراریه تکراریه

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫

چطوری تونستی بری که اینجوری
آرومی من اصلا آروم نیستم بی تو وقتی از من دوری
چجوری دلت میومد بگی از تو دست بکشم
من همه دنیام تو بودی عزیزم که نموندی آخرشم
میدونی حال من بده فکر تو به سرم زده باز بی هوا تو این شبا
هوای قلب من پسه همه میگن شدی مث دیوونه ها دیوونه ها
واست مهم نیست دلخورم که بی تو غصه میخورم هر ثانیه هر ثانیه
بازم با من قدم بزن حتی اگه حرفای من تکراریه تکراریه

 

دانلود با کیفیت 320 - 6.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی بنام چطوری تونستی

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی بنام چطوری تونستی

http://pop-music.ir/

 







برچسب ها متن آهنگ دانلود آهنگ جدید واست مهم نی دلخورم که بی تو غصه میخورم متن آهنگ واست مهم نی دلخورم که بی تو غصه میخورم دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام واست مهم نی دلخورم که بی تو غصه میخورم کد آهنگ پیشواز ایرانسل واست مهم نی دلخورم که بی تو غصه میخورم کد آهنگ پیشواز همراه اول واست مهم نی دلخورم که بی تو غصه میخورم دانلود آهنگ واست مهم نی دلخورم که بی تو غصه میخورم با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی واست مهم نی دلخورم که بی تو غصه میخورم Download Music دانلود آهنگ واست مهم نی دلخورم که بی تو غصه میخورم هر ثانیه بازم بامن قدم بزن حتی اگه حرفای من تکراریه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو