loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگمادرم من مادرم من مادری از باغ لالهبید مجنونی پریشان برگهایم آه و نالهدر فراق نونهالی خاطری غمناک دارم زندگی بر باد رفته آرزو در خاک دارممن دلی دارم شکسته دست بسته پای خسته گرد غم بر چهرۀ جانم

حسین بازدید : 57 چهارشنبه 01 خرداد 1398



متن آهنگ


مادرم من مادرم من مادری از باغ لاله

بید مجنونی پریشان برگهایم آه و ناله

در فراق نونهالی خاطری غمناک دارم زندگی بر باد رفته آرزو در خاک دارم

من دلی دارم شکسته دست بسته پای خسته گرد غم بر چهرۀ جانم نشسته


بوی گل می آید اینجا بوی یاد نو جوانی یاد گل را آب داده اشک چشم باغبانی

تکست آهنگ مادران باغ لاله 

بوی گل میاید اینجا بوی گل عطر ترانه شاخه ها غرق جوانه

روی لبها سرخی شاد سرودی عاشقانه

انتظاری خوش امیدی خوش دلی خوش میرسیم آخر به دنیایی خوش و سر منزلی خوش

مادرم من مادرم من مادری در باغ لاله زیر باران

بگذرم از این زمستان چشم در راه بهاران




http://mynextmusic.ir










برچسب ها متن آهنگ مادرم من مادرم من مادری از باغ لاله کد آهنگ پیشواز همراه اول مادرم من مادرم من مادری از باغ لاله دانلود آهنگ مادرم من مادرم من مادری از باغ لاله با کیفیت 320 مادرم من مادرم من مادری از باغ لاله دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید مادرم من مادرم من مادری از باغ لاله Download Music دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام مادرم من مادرم من مادری از باغ لاله متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل مادرم من مادرم من مادری از باغ لاله
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو