loading...

دانلود موزیک درخواستی

Download Music,دانلود آهنگ بیــا بیــا شادم کن شادم کن بیــا بیــا از غم آزادم کن با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ,متن آهنگ بیــا بیــا شادم کن شادم کن بیــا بیــا از غم آزادم کن ,دانلود

حسین بازدید : 59 پنجشنبه 02 خرداد 1398

Download Music,دانلود آهنگ بیــا بیــا شادم کن شادم کن بیــا بیــا از غم آزادم کن با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ,متن آهنگ بیــا بیــا شادم کن شادم کن بیــا بیــا از غم آزادم کن ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید بیــا بیــا شادم کن شادم کن بیــا بیــا از غم آزادم کن,کد آهنگ پیشواز ایرانسل بیــا بیــا شادم کن شادم کن بیــا بیــا از غم آزادم کن ,کد آهنگ پیشواز همراه اول بیــا بیــا شادم کن شادم کن بیــا بیــا از غم آزادم کن ,بیــا بیــا شادم کن شادم کن بیــا بیــا از غم آزادم کن,دانلود آهنگ بیکلام بیــا بیــا شادم کن شادم کن بیــا بیــا از غم آزادم کن,



بیــا بیــا شادم کن شادم کن
بیــا بیــا از غم آزادم کن
تو که نیستی ببینی چشمون گریونم
به خدا دور از تو زار وپریشونم
بی تو دلم میگیره چه کار کنه اسیره
مکن ز من جدایی که عاشقت میمیره

به چشم من گل حسرت نشسته
دل از جور و جفای توشکسته
نمیدونی چقدر سخته آخه چشم انتظاری
نکرده قلب توعادت به درد بیقراری
بی تو دلم میگیره چه کار کنه اسیره
مکن ز من جدایی که عاشقت میمیره


بیــا بیــا شادم کن شادم کن
بیــا بیــا از غم آزادم کن
تو که نیستی ببینی چشمون گریونم
به خدا دور از تو زار وپریشونم
بی تو دلم میگیره چه کار کنه اسیره
مکن ز من جدایی که عاشقت میمیره

به چشم من گل حسرت نشسته
دل از جور و جفای توشکسته
نمیدونی چقدر سخته آخه چشم انتظاری
نکرده قلب توعادت به درد بیقراری
بی تو دلم میگیره چه کار کنه اسیره
مکن ز من جدایی که عاشقت میمیره
بی تو دلم میگیره چه کار کنه اسیره
مکن ز من جدایی که عاشقت میمیره




http://iranmusicc.com







برچسب ها Download Music دانلود آهنگ بیــا بیــا شادم کن شادم کن بیــا بیــا از غم آزادم کن با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ متن آهنگ بیــا بیــا شادم کن شادم کن بیــا بیــا از غم آزادم کن دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بیــا بیــا شادم کن شادم کن بیــا بیــا از غم آزادم کن کد آهنگ پیشواز ایرانسل بیــا بیــا شادم کن شادم کن بیــا بیــا از غم آزادم کن کد آهنگ پیشواز همراه اول بیــا بیــا شادم کن شادم کن بیــا بیــا از غم آزادم کن بیــا بیــا شادم کن شادم کن بیــا بیــا از غم آزادم کن دانلود آهنگ بیکلام بیــا بیــا شادم کن شادم کن بیــا بیــا از غم آزادم کن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو