loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ بازم صبح شده,    متن آهنگ یعنی صبح شده سینا حجازی,    دانلود اهنگ ستاره از سینا حجازی,    آهنگ صبح شده

حسین بازدید : 55 پنجشنبه 02 خرداد 1398


,   
,    دانلود آهنگ بازم صبح شده
,    متن آهنگ یعنی صبح شده سینا حجازی
,    دانلود اهنگ ستاره از سینا حجازی
,    آهنگ صبح شده بیدار شو
,    دانلود آهنگ صبح شد از اکتاو
,    دانلود اهنگ سینا حجازی
,    دانلود آهنگ سینا حجازی گلدون شمعدونی
,    دانلود آهنگ ستاره
,    آهنگ صبح بخیر سینا حجازی

چشام باز این یعنی صبح شده
یه روز تازه این یعنی صبح شده
چقدر خوبه حتی فکرش منو میسازه
این یعنی صبح شده
من هر شب که میخوابم انگار یه چیزی کمه
صحبت جیبم نیست یه جای خالی تو قلبمه
یه جای خالی که پر میشه و لبخند با عشق
یه حس و حالی که نزدیکه از اینجا تا عشق
دوست دارم عاشق شم یکی بیقرارم باشه
به این امید بیدار شم شاید امروز بیدارشه
**************
متن آهنگ یعنی صبح شده سینا حجازی
**************
اگه هر روز بیادت یه روز آغاز کنم
منه خسته میتونم با تو پرواز کنم
اگه یه نیم نگاهی به من لال کنی
همه دنیا رو میتونم پر آواز کنم
دوست دارم عاشق شم یکی بیقرارم باشه
به این امید بیدار شم شاید امروز بیدارشه

http://www.flashkhor.com







برچسب ها دانلود آهنگ بازم صبح شده متن آهنگ یعنی صبح شده سینا حجازی دانلود اهنگ ستاره از سینا حجازی آهنگ صبح شده بیدار شو دانلود آهنگ صبح شد از اکتاو دانلود اهنگ سینا حجازی دانلود آهنگ سینا حجازی گلدون شمعدونی دانلود آهنگ ستاره آهنگ صبح بخیر سینا حجازی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو