loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ,دانلود آهنگ اون منم برات دنیارو عوض کردم جونمم فدات با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل اون منم برات دنیارو عوض کردم جونمم فدات ,دانلود آهنگ جدید اون منم برات دنیارو عوض کردم جونمم فدات,دانلو

حسین بازدید : 237 جمعه 03 خرداد 1398

متن آهنگ,دانلود آهنگ اون منم برات دنیارو عوض کردم جونمم فدات با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل اون منم برات دنیارو عوض کردم جونمم فدات ,دانلود آهنگ جدید اون منم برات دنیارو عوض کردم جونمم فدات,دانلود آهنگ بیکلام اون منم برات دنیارو عوض کردم جونمم فدات,دانلود آهنگ جدید ایرانی,اون منم برات دنیارو عوض کردم جونمم فدات,متن آهنگ اون منم برات دنیارو عوض کردم جونمم فدات ,Download Music,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول اون منم برات دنیارو عوض کردم جونمم فدات ,

 

 

 اون منم برات دنیا رو عوض کردمو جونمم فدات عاشقونه کردم اون صدای خنده هات
منو دیوونه کرده دیگه بگه جونم برات بذار بگو برات
چه کاری تو دادی دستم حالت نگات وقتی چشم توو چشممی مثل این صدات 

 

اگه باشه بجز تو به دیگه به چشم نمیاد
اگه باشه بجز تو به دیگه به چشم نمیاد
با همیم به همین خوشه قلبامون دیگه چی بهتر از این واسه دوتامون
با همیم به همین خوشه قلبامون
واسمونم میمونه این شبو روزامون
با همیم به همین خوشه قلبامون دیگه چی بهتر از این واسه دوتامون
با همیم به همین خوشه قلبامون
واسمونم میمونه این شبو روزامون
تو آخر احساسی و اما منو بیشتر از اینی که هستم حیرون نکن
اگه حس میکنی قلب تو همراه منه
حرفای دلت رو دیگه پنهون نکن
تو اروم و من آخر بی طاقتم هر جوری که باشی پیش تو راحتم
هر چی که بخوای از دل من دور شی
عاشق تو بودن دادی خوب عادتم
با همیم به همین خوشه قلبامون دیگه چی بهتر از این واسه دوتامون
با همیم به همین خوشه قلبامون
واسمونم میمونه این شبو روزامون
با همیم به همین خوشه قلبامون دیگه چی بهتر از این واسه دوتامون
با همیم به همین خوشه قلبامون
واسمونم میمونه این شبو روزامون

 

 

 

www.popmelo.ir

 

 







برچسب ها متن آهنگ دانلود آهنگ اون منم برات دنیارو عوض کردم جونمم فدات با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل اون منم برات دنیارو عوض کردم جونمم فدات دانلود آهنگ جدید اون منم برات دنیارو عوض کردم جونمم فدات دانلود آهنگ بیکلام اون منم برات دنیارو عوض کردم جونمم فدات دانلود آهنگ جدید ایرانی اون منم برات دنیارو عوض کردم جونمم فدات متن آهنگ اون منم برات دنیارو عوض کردم جونمم فدات Download Music دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول اون منم برات دنیارو عوض کردم جونمم فدات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو