loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ جدید پادشاه قلبم از علی لهراسبی,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل پادشاه قلبم از علی لهراسبی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول پادشاه قلبم از علی لهراسبی ,دانلود آهنگ بیکلام پادشاه قل

حسین بازدید : 92 شنبه 04 خرداد 1398

دانلود آهنگ جدید پادشاه قلبم از علی لهراسبی,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل پادشاه قلبم از علی لهراسبی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول پادشاه قلبم از علی لهراسبی ,دانلود آهنگ بیکلام پادشاه قلبم از علی لهراسبی,پادشاه قلبم از علی لهراسبی,متن آهنگ پادشاه قلبم از علی لهراسبی ,متن آهنگ,دانلود آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ پادشاه قلبم از علی لهراسبی با کیفیت 320,

 

 

من نمیخواستم که واست عادی شم شاید عاشق شی بمونی پیشم

هی مگه میتونم بی خیالت شم یه قدم دور شی نگرانت شم

نه بگو به همه بگو یکی عاشقمه تا ته دنیا با منه اون پادشاه قلبمه

نه بگو به همه بگو یکی عاشقمه تا ته دنیا با منه اون پادشاه قلبمه

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫

من نمیخواستم که بلرزه قلبت یه حرفایی و هر دفعه نشد بگم بهت

دلت اگه گرفت ببخش عزیزم ازم یروزی بد دید ببخش عزیزم

دیگه میمونم کنارت هر شب خودم فدای قلب بی قرارت عشقم

دلم به تو خوشه فقط بمون کنارم بمون غمت نباشه من هواتو دارم

نه بگو به همه بگو یکی عاشقمه تا ته دنیا با منه اون پادشاه قلبمه

نه بگو به همه بگو یکی عاشقمه تا ته دنیا با منه اون پادشاه قلبمه

نه بگو به همه بگو یکی عاشقمه تا ته دنیا با منه اون پادشاه قلبمه

 

نه بگو به همه بگو یکی عاشقمه تا ته دنیا با منه اون پادشاه قلبمه

 

 

 

www.popmelo.ir/

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید پادشاه قلبم از علی لهراسبی دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل پادشاه قلبم از علی لهراسبی کد آهنگ پیشواز همراه اول پادشاه قلبم از علی لهراسبی دانلود آهنگ بیکلام پادشاه قلبم از علی لهراسبی پادشاه قلبم از علی لهراسبی متن آهنگ پادشاه قلبم از علی لهراسبی متن آهنگ دانلود آهنگ Download Music دانلود آهنگ پادشاه قلبم از علی لهراسبی با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو