loading...

دانلود موزیک درخواستی

  دانلود آهنگ بیکلام اینقدر غصه دلم خورده که انگار خدا دوسم نداره,دانلود آهنگ اینقدر غصه دلم خورده که انگار خدا دوسم نداره با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل اینقدر غصه دلم خورده که انگار خدا د

حسین بازدید : 139 سه شنبه 07 خرداد 1398

 

دانلود آهنگ بیکلام اینقدر غصه دلم خورده که انگار خدا دوسم نداره,دانلود آهنگ اینقدر غصه دلم خورده که انگار خدا دوسم نداره با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل اینقدر غصه دلم خورده که انگار خدا دوسم نداره ,اینقدر غصه دلم خورده که انگار خدا دوسم نداره,دانلود آهنگ جدید اینقدر غصه دلم خورده که انگار خدا دوسم نداره,متن آهنگ اینقدر غصه دلم خورده که انگار خدا دوسم نداره ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول اینقدر غصه دلم خورده که انگار خدا دوسم نداره ,

دانلود اهنگ اینقدر غصه دلم خورده که انگار خدا دوسم نداره

 اینقدر غم تو دلم بوده که که دلم همیشه غصه داره دیگه کوچه های تاریک صدام شده پر سیاهی تویه راه عشق اغلب موندم تو سر دو راهی  

 

 

http://nakaman1.ir/

    دیگه بسه هر چی از دنیا کشیدم

تو هوای  بی کسی  نفس کشیدم

دلی که شاد و عزیز بود گریه داره

دل بی کسم یه .دنیــــا غصه داره

    انقدر غصه دلم خورده که انگار

  خــــــدا دوســم نداره

  انقده غصه تو دلم بوده ..

 







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام اینقدر غصه دلم خورده که انگار خدا دوسم نداره دانلود آهنگ اینقدر غصه دلم خورده که انگار خدا دوسم نداره با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل اینقدر غصه دلم خورده که انگار خدا دوسم نداره اینقدر غصه دلم خورده که انگار خدا دوسم نداره دانلود آهنگ جدید اینقدر غصه دلم خورده که انگار خدا دوسم نداره متن آهنگ اینقدر غصه دلم خورده که انگار خدا دوسم نداره دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music دانلود آهنگ متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول اینقدر غصه دلم خورده که انگار خدا دوسم نداره دانلود اهنگ اینقدر غصه دلم خورده که انگار خدا دوسم نداره اینقدر غم تو دلم بوده که که دلم همیشه غصه داره دیگه کوچه های تاریک صدام شده پر سیاهی تویه راه عشق اغلب موندم تو سر دو راهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو