loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ بیخیال گاهی وقتا که به تو فک می کنممتن آهنگ گاهی وقتا که به تو فک می کنم گاهی وقتا که به تو فک می کنمدلم از اینکه نباشی میگیرهواسه من معنی آزادی توییهر پرنده توی قفس میمیرهتو بمون زندگی با تو

حسین بازدید : 53 چهارشنبه 08 خرداد 1398



متن آهنگ بیخیال

گاهی وقتا که به تو فک می کنم

متن آهنگ گاهی وقتا که به تو فک می کنم

گاهی وقتا که به تو فک می کنم

دلم از اینکه نباشی میگیره

واسه من معنی آزادی تویی

هر پرنده توی قفس میمیره

تو بمون زندگی با تو رویایی میشه



قصه ی عشق ما چه تماشایی میشه

توی این شبهای سرد میدونم فردایی هست

توی تقویم خوشی واسه ما هم جایی هست

اگه دشمن بین ما مرز و دیوار کشیده

اون روی سکه مون و هنوز هیچکس ندیده

قصه ی گذشته ها رو بیخیال

اشتباه من و ما رو بیخیال

ما باید دوباره با هم باشیم

دستای از هم جدا رو بیخیال
http://www.gap8.ir/yassari-15/








برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل گاهی وقتا که به تو فک می کنم دانلود آهنگ جدید گاهی وقتا که به تو فک می کنم متن آهنگ گاهی وقتا که به تو فک می کنم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول گاهی وقتا که به تو فک می کنم گاهی وقتا که به تو فک می کنم دانلود آهنگ بیکلام گاهی وقتا که به تو فک می کنم دانلود آهنگ گاهی وقتا که به تو فک می کنم با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو