loading...

دانلود موزیک درخواستی

  لالالای لالالا لالالا لالالا لالای لالای لالا لالای لای لالالای لالالا لالالا لالالا لالای لالای لالا لالای لای تا به امروز نشنیدم صدای دور پاتو من که واسه تو میمیردم تو به کی دادی نگاتو من چش

حسین بازدید : 143 جمعه 10 خرداد 1398

 

لالالای لالالا لالالا لالالا
لالای لالای لالا لالای لای
لالالای لالالا لالالا لالالا
لالای لالای لالا لالای لای
تا به امروز نشنیدم صدای دور پاتو
من که واسه تو میمیردم
تو به کی دادی نگاتو
من چشام به نگاه تو
تو نگات یه جای دیگست
کی به جز من به نگاهت
یه نگاه تازه میبست

حتی یک لحظه دوری،از نگاهت مگه میشه
آخه دختر دیگه بس کن
داره دل دیوونه میشه
تو خودت بودی که با
حیله نشستی توی قلبم

 

تو دورویی مث سکه
پا گذاشتی روی قلبم
حتی یک لحظه دوری از نگاهت مگه میشه
آخه دختر دیگه بس کن
داره دل دیوونه میشه
تو خودت بودی که با
حیله نشستی توی قلبم
تو دورویی مث سکه
پا گذاشتی روی قلبم
لالالای لالالا لالالا لالالا
لالای لالای لالا لالای لای
لالالای لالالا لالالا لالالا
لالای لالای لالا لالای لای

تا به امروز نشنیدم صدای دور پاتو
من که واسه تو میمیردم
تو به کی دادی نگاتو
من چشام به نگاه تو
تو نگات یه جای دیگست
کی به جز من به نگاهت
یه نگاه تازه میبست

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ دختر دورو از آرش دلفان

♫♫♫♫♫♫

لالالای لالالا لالالا لالالا
لالای لالای لالا لالای لای
لالالای لالالا لالالا لالالا
لالای لالای لالا لالای لای
تا به امروز نشنیدم،صدای دور پاتو
من که واسه تو میمیردم
تو به کی دادی نگاتو
من چشام به نگاه تو
تو نگات یه جای دیگست
کی به جز من به نگاهت
یه نگاه تازه میبست

حتی یک لحظه دوری،از نگاهت مگه میشه
آخه دختر دیگه بس کن
داره دل دیوونه میشه
تو خودت بودی که با
حیله نشستی توی قلبم
تو دورویی مث سکه
پا گذاشتی روی قلبم
حتی یک لحظه دوری از نگاهت مگه میشه
آخه دختر دیگه بس کن
داره دل دیوونه میشه
تو خودت بودی که با
حیله نشستی توی قلبم
تو دورویی مث سکه
پا گذاشتی روی قلبم
لالالای لالالا لالالا لالالا
لالای لالای لالا لالای لای
لالالای لالالا لالالا لالالا
لالای لالای لالا لالای لای

دانلود آهنگ با کیفیت 320

https://msbmusic.ir/







برچسب ها تا به امروز نشنیدم صدای دور پاتو Download Music دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ جدید تا به امروز نشنیدم صدای دور پاتو کد آهنگ پیشواز همراه اول تا به امروز نشنیدم صدای دور پاتو دانلود آهنگ بیکلام تا به امروز نشنیدم صدای دور پاتو دانلود آهنگ تا به امروز نشنیدم صدای دور پاتو با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل تا به امروز نشنیدم صدای دور پاتو متن آهنگ تا به امروز نشنیدم صدای دور پاتو دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو