loading...

دانلود موزیک درخواستی

توی دفتر دل من خدا اسمتو نوشته بخدا دوست داشتن تو فکر نکن از سرنوشته مثه تو کسی ندیدم،واسه دردام چاره باشه مرحمی برای درد دل پاره پاره باشه توی دفتر دل من خدا اسمتو نوشته بخدا دوست داشتن تو فکر نکن ا

حسین بازدید : 105 جمعه 10 خرداد 1398

توی دفتر دل من خدا اسمتو نوشته
بخدا دوست داشتن تو فکر نکن از سرنوشته
مثه تو کسی ندیدم،واسه دردام چاره باشه
مرحمی برای درد دل پاره پاره باشه

توی دفتر دل من خدا اسمتو نوشته
بخدا دوست داشتن تو فکر نکن از سرنوشته
مث تو کسی ندیدم واسه دردام چاره باشه
مرحمی برای درد دل پاره پاره باشه

♫♫♫♫♫♫

 

 

♫♫♫♫♫♫

عمریه بخاطر تو من غرورمو شکستم
واسه ی اومدن تو چشم براه خونه بستم
واسه من خیلی زیادی
چجوری دلتو به این دل بیچاره دادی
عمریه بخاطر تو من غرورمو شکستم
واسه ی اومدن تو چشم براه خونه بستم
واسه من خیلی زیادی
چجوری دلتو به این دل بیچاره دادی
چجوری دلتو،به این دل بیچاره دادی

msbmusic.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود آهنگ دفتر دل از آرش دلفان با کیفیت 320 Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول دفتر دل از آرش دلفان دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل دفتر دل از آرش دلفان متن آهنگ دانلود آهنگ جدید دفتر دل از آرش دلفان متن آهنگ دفتر دل از آرش دلفان دفتر دل از آرش دلفان دانلود آهنگ بیکلام دفتر دل از آرش دلفان دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو