loading...

دانلود موزیک درخواستی

Download Music,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام عشق دلم تو میشی امین رستمی,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ عشق دلم تو میشی امین رستمی ,عشق دلم تو میشی امین رستمی,کد آهنگ پیشواز همراه اول عشق دلم تو میش

حسین بازدید : 47 شنبه 11 خرداد 1398

Download Music,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام عشق دلم تو میشی امین رستمی,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ عشق دلم تو میشی امین رستمی ,عشق دلم تو میشی امین رستمی,کد آهنگ پیشواز همراه اول عشق دلم تو میشی امین رستمی ,دانلود آهنگ عشق دلم تو میشی امین رستمی با کیفیت 320,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید عشق دلم تو میشی امین رستمی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل عشق دلم تو میشی امین رستمی ,

https://music-fa.com/download-song/8657/

عشقِ دلم؛ تو شدی تمومِ قلبم●♪♫
مالِ خودم میشی… آروم آروم و کم کم…●♪♫
وقتی تویی کنارم؛ حالِ خوبی دارم●♪♫
وای به دلِ بی قرارم!●♪♫
آروم آروم و آسه؛ این دل داره میره واسه…●♪♫
توو دلِ تنهام انگار؛ یه عشقِ خیلی خاصه…●♪♫

ملودی : امین رستمی
انگار توو آسمونم!●♪♫
اینه حالِ دلِ دیوونه ام!●♪♫
فقط خودم می تونم؛ حرفِ توو چشاتوُ بخونم●♪♫
عشقِ دلم، تو میشی…●♪♫
چه دلِ روان پریشی!●♪♫
باید تو مالِ من شی… مالِ اون که زندگیشی●♪♫
عشقِ دلم، تو میشی…●♪♫

شعر : مهرزاد امیرخانی
چه دلِ روان پریشی!●♪♫

Untitled 2 1 دانلود آهنگ امین رستمی عشق دلم
باید تو مالِ من شی… مالِ اون که زندگیشی●♪♫
قلبم نمیزنه! قلبت مالِ منه…●♪♫
از تو دل نمی کنه؛ عشقِ دلم●♪♫
توو فالِ خودِ منی… منو پس نمیزنی…●♪♫
مالِ خودِ منی، عشقِ دلم●♪♫
عشقِ دلم، تو میشی…●♪♫
چه دلِ روان پریشی!●♪♫
باید تو مالِ من شی… مالِ اون که زندگیشی●♪♫

تنظیم قطعه : بهزاد عبدالهی
عشقِ دلم، تو میشی…●♪♫
چه دلِ روان پریشی!●♪♫
باید تو مالِ من شی… مالِ اون که زندگیشی●♪♫
عشقِ دلم؛ تو شدی تمومِ قلبم●♪♫
مالِ خودم میشی… آروم آروم و کم کم…●♪♫
وقتی تویی کنارم؛ حالِ خوبی دارم●♪♫
وای به دلِ بی قرارم!●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

امین رستمی عشق دلم

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها Download Music دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام عشق دلم تو میشی امین رستمی دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ عشق دلم تو میشی امین رستمی عشق دلم تو میشی امین رستمی کد آهنگ پیشواز همراه اول عشق دلم تو میشی امین رستمی دانلود آهنگ عشق دلم تو میشی امین رستمی با کیفیت 320 متن آهنگ دانلود آهنگ جدید عشق دلم تو میشی امین رستمی کد آهنگ پیشواز ایرانسل عشق دلم تو میشی امین رستمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو