loading...

دانلود موزیک درخواستی

  دانلود آهنگ هوای گریه دارم امشب دلم گرفته اینقدر هق هق زدم صدام گرفته با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام هوای گریه دارم امشب دلم گرفته اینقدر هق هق زدم صدام گرفته,متن آهنگ هوای گریه دارم امشب دلم

حسین بازدید : 77 دوشنبه 13 خرداد 1398

 

دانلود آهنگ هوای گریه دارم امشب دلم گرفته اینقدر هق هق زدم صدام گرفته با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام هوای گریه دارم امشب دلم گرفته اینقدر هق هق زدم صدام گرفته,متن آهنگ هوای گریه دارم امشب دلم گرفته اینقدر هق هق زدم صدام گرفته ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل هوای گریه دارم امشب دلم گرفته اینقدر هق هق زدم صدام گرفته ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول هوای گریه دارم امشب دلم گرفته اینقدر هق هق زدم صدام گرفته ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید هوای گریه دارم امشب دلم گرفته اینقدر هق هق زدم صدام گرفته,دانلود آهنگ,Download Music,هوای گریه دارم امشب دلم گرفته اینقدر هق هق زدم صدام گرفته,

 

دانلود آهنگ هوای گریه دارم امشب دلم گرفته اینقدر هق هق زدم صدام گرفته

 این شبا بجای تو با خودم حرف میزنم با مرور خاطراتت به بخودم زخم میزنم این روزا با کی میخندی...

هوای گریه دارم ، امشب دلم گرفته
اینقده هق هق زدم ببین صدام گرفته
این شبا به جای تو با خودم حرف میزنم
با مرور خاطراتت به خودم ضرب میزنم
این روزا با کی میخنــــــدی
وقتی تو گریه میســـــــــوزم
حتی با وجود این درد ، من به فکرتم هنوزم
پلکای خسته و بی خواب
خبر از حال بدم داشت
تنها عکس تو کنارم که منو تنها نمیذاشت
تو خیابونا چقد تنهایی قدم زدم
تو خیالم تورو بخشیدم و باز بهم زدم
باورم نمیشه که اینقد ازم دور شدی
نگو قسمت این بود ، نگو مجبور شدی

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

http://sakhamusic.ir/hamid-askari-called-havaye-geryeh/







برچسب ها دانلود آهنگ هوای گریه دارم امشب دلم گرفته اینقدر هق هق زدم صدام گرفته با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام هوای گریه دارم امشب دلم گرفته اینقدر هق هق زدم صدام گرفته متن آهنگ هوای گریه دارم امشب دلم گرفته اینقدر هق هق زدم صدام گرفته کد آهنگ پیشواز ایرانسل هوای گریه دارم امشب دلم گرفته اینقدر هق هق زدم صدام گرفته متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول هوای گریه دارم امشب دلم گرفته اینقدر هق هق زدم صدام گرفته دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید هوای گریه دارم امشب دلم گرفته اینقدر هق هق زدم صدام گرفته دانلود آهنگ Download Music هوای گریه دارم امشب دلم گرفته اینقدر هق هق زدم صدام گرفته دانلود آهنگ هوای گریه دارم امشب دلم گرفته اینقدر هق هق زدم صدام گرفته این شبا بجای تو با خودم حرف میزنم با مرور خاطراتت به بخودم زخم میزنم این روزا با کی میخندی...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو