loading...

دانلود موزیک درخواستی

  دانلود آهنگ آروم جونم عاشقه دیوونه منم مگه میتونم از عشق تو من دل بکنم با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل آروم جونم عاشقه دیوونه منم مگه میتونم از عشق تو من دل بکنم ,آروم جونم عاشقه دیوونه من

حسین بازدید : 119 دوشنبه 13 خرداد 1398

 

دانلود آهنگ آروم جونم عاشقه دیوونه منم مگه میتونم از عشق تو من دل بکنم با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل آروم جونم عاشقه دیوونه منم مگه میتونم از عشق تو من دل بکنم ,آروم جونم عاشقه دیوونه منم مگه میتونم از عشق تو من دل بکنم,کد آهنگ پیشواز همراه اول آروم جونم عاشقه دیوونه منم مگه میتونم از عشق تو من دل بکنم ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ بیکلام آروم جونم عاشقه دیوونه منم مگه میتونم از عشق تو من دل بکنم,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید آروم جونم عاشقه دیوونه منم مگه میتونم از عشق تو من دل بکنم,Download Music,متن آهنگ آروم جونم عاشقه دیوونه منم مگه میتونم از عشق تو من دل بکنم ,

 

دانلود آهنگ آروم جونم عاشقه دیوونه منم مگه میتونم از عشق تو من دل بکنم


عادت دارم که بگم دوست دارم
منه دیوونه دلم رو به تو بسپارم

 

ماه بانو جان این گوی و میدان …♪
دیوانه کردنم برای، تو کاری نداره
ماه بانو جان ،از تو چه پنهان …♪
بهترین جای جهان شونه ی یاره
نگو از عشقی که سرانجامی نداره …♪
آروم جونم اون عاشق دیوونه منم
♪♪♪ ♫♫♫ ♪♪♪

مگه میتونم از عشق تو من دل بکنم …♪
عادت دارم که بگم دوست دارم
من دیوونه دلم رو به، تو بسپارم
آروم جونم اون عاشق دیوونه منم …♪
مگه میتونم از عشق تو من دل بکنم
عادت دارم که بگم دوست دارم…♪
من دیوونه دلم رو به تو بسپارم

تویی یارم پر و بالم زده امشب به سرم
عشقتو جار بزنم …♪
بگم اون عاشق دیوونه ی مجنون منم
آروم جونم اون عاشق دیوونه منم …♪
مگه میتونم از عشق تو من دل بکنم
عادت دارم که بگم دوست دارم …♪
من دیوونه دلم رو به تو بسپارم

 

http://musicdel.ir/single-tracks/215/

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود آهنگ آروم جونم عاشقه دیوونه منم مگه میتونم از عشق تو من دل بکنم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل آروم جونم عاشقه دیوونه منم مگه میتونم از عشق تو من دل بکنم آروم جونم عاشقه دیوونه منم مگه میتونم از عشق تو من دل بکنم کد آهنگ پیشواز همراه اول آروم جونم عاشقه دیوونه منم مگه میتونم از عشق تو من دل بکنم متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام آروم جونم عاشقه دیوونه منم مگه میتونم از عشق تو من دل بکنم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید آروم جونم عاشقه دیوونه منم مگه میتونم از عشق تو من دل بکنم Download Music متن آهنگ آروم جونم عاشقه دیوونه منم مگه میتونم از عشق تو من دل بکنم دانلود آهنگ آروم جونم عاشقه دیوونه منم مگه میتونم از عشق تو من دل بکنم عادت دارم که بگم دوست دارم منه دیوونه دلم رو به تو بسپارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو