loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ لعنت به این زمونه ایمان غلامی,    دانلود اهنگ لعنت به این زمونه افشین اذری,    آهنگ لعنت به این زمونه افشین آذری,    اهنگ ا

حسین بازدید : 181 چهارشنبه 15 خرداد 1398


,    دانلود اهنگ لعنت به این زمونه ایمان غلامی
,    دانلود اهنگ لعنت به این زمونه افشین اذری
,    آهنگ لعنت به این زمونه افشین آذری
,    اهنگ افشین اذری لعنت به این زمونه که همه چیزش دروغه
,    لعنت به این زمونه که همه چیزش دروغه افشین آذری
,    اهنگ لعنت ب این زمونه
,    اهنگ لعنت به این زمونه که همه چیزش دروغه مرتضی جوان
,    دانلود آهنگ افشین آذری لعنت به این زمونه
,    دانلوداهنگ لعنت ب این زمونه ک همه چیزش دروغه

,   

 

این همه با تــــــــو بودم عشق منو ندیدی

قلب منو شکوندی خوب به کجا رسیدی

از اولم برای تــــــــو قصه ی سرگرمی بودم

با حرفهای دروغ تــــــــو همیشه سرگرم میشدم

دستات تو دستای منه اما دلت با اونه

چه عشق بی نظیری شد لعنت به این زمونه

بازی و من باختم و تــــــــو به حال من می خندی

تازگیا تموم زندگیت شده دورنگی

هرکی بخواد زودی میاد تو قلبتــــــــو بشینه

به هرکی ساده دل میدی

فرق من و تــــــــو اینه

دیگه نمی خوام ببینم حتی یبار رنگتــــــــو

نفرین من می سوزونه یه روز دل سنگ تــــــــو

مثل من عاشقت نیست دل به دلت ببازه

شکی ندارم اونم با عشقتــــــــو نسازه

شوخی گرفتی دلم و اما این آخرش نیست

یه روزی می بینم تــــــــورو با دوتا چشمهای خیس

ye rozi mibinam to ro ba dota Cheshmaye Khis

به حرفهای دروغت تازه. می کردم عادت

منو فقط می خواستی برا سوء استفادت

واسه ی کی میمردم دیگه بیادمن نیست

حتی جلوش بمیرم عین خیالشم نیست

هرکی بخواد زودی میاد تو قلبتــــــــو بشینه

به هرکی ساده دل میدی

فرق من و تــــــــو اینه

دیگه نمی خوام ببینم حتی یبار رنگتــــــــو

نفرین من می سوزونه یه روز دل سنگ تــــــــو

مثل من عاشقت نیست دل به دلت ببازه

شکی ندارم اونم با عشقتــــــــو نسازه

شوخی گرفتی دلم و اما این آخرش نیست

یه روزی می بینم تــــــــورو با دوتا چشمهای خیس

ye rozi mibinam to ro ba dota Cheshmaye Khis

ترانه آهنگ چشمای خیس از ایمان غلامی

فرق من و تــــــــو اینه

دیگه نمی خوام ببینم حتی یبار رنگتــــــــو

نفرین من می سوزونه یه روز دل سنگ تــــــــو

مثل من عاشقت نیست دل به دلت ببازه

شکی ندارم اونم با عشقتــــــــو نسازه

شوخی گرفتی دلم و اما این آخرش نیست

یه روزی می بینم تــــــــورو با دوتا چشمهای خیس

ye rozi mibinam to ro ba dota Cheshmaye Khis

 

 

 

https://www.bibakmusic.com

 


 







برچسب ها دانلود اهنگ لعنت به این زمونه ایمان غلامی دانلود اهنگ لعنت به این زمونه افشین اذری آهنگ لعنت به این زمونه افشین آذری اهنگ افشین اذری لعنت به این زمونه که همه چیزش دروغه لعنت به این زمونه که همه چیزش دروغه افشین آذری اهنگ لعنت ب این زمونه اهنگ لعنت به این زمونه که همه چیزش دروغه مرتضی جوان دانلود آهنگ افشین آذری لعنت به این زمونه دانلوداهنگ لعنت ب این زمونه ک همه چیزش دروغه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو