loading...

دانلود موزیک درخواستی

گفتی بازم میمونم واسه چشات میخونم دل تنگ اون نگاتم عزیز جونم  گفتی بازم میمونم واسه چشات میخونم دل تنگ اون نگاتم عزیز جونم  تموم رفته هامو من با تو دوره کردم  بیین بی تو سردم عزیز

حسین بازدید : 278 یکشنبه 19 خرداد 1398

گفتی بازم میمونم واسه چشات میخونم

دل تنگ اون نگاتم عزیز جونم 

گفتی بازم میمونم واسه چشات میخونم

دل تنگ اون نگاتم عزیز جونم 

تموم رفته هامو من با تو دوره کردم 

بیین بی تو سردم عزیز جونم

تموم رفته هامو من با تو دوره کردم 

بیین بی تو سردم عزیز جونم

 

 

منی که عاشق هستم دل به دل تو بستم 

پشت غمو شکستم عزیز جونم 

منی که عاشق هستم دل به دل تو بستم 

پشت غمو شکستم عزیز جونم

 

http://nakaman1.ir/

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها گفتی بازم میمونم واسه چشات میخونم دانلود ریمیکس گفتی بازم میمونم واسه چشات میخونم دانلود لینک مستقیم آهنگ گفتی بازم میمونم واسه چشات میخونم دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ گفتی بازم میمونم واسه چشات میخونم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل گفتی بازم میمونم واسه چشات میخونم دانلود آهنگ جدید گفتی بازم میمونم واسه چشات میخونم متن آهنگ گفتی بازم میمونم واسه چشات میخونم کد آهنگ پیشواز همراه اول گفتی بازم میمونم واسه چشات میخونم دانلود آهنگ بیکلام گفتی بازم میمونم واسه چشات میخونم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو