loading...

دانلود موزیک درخواستی

درون کوچه ی قلبم، چه غمگینانه می پیچدصدای تو که می گفتی ، به جز تودل نمی بندمفریبِ وعده هایت را، ندانستم ولی اکنونبه یاد وعده های تو، میان ِ گریه می خندمبرو دیگر که دل از غم رهــا کردمخدا حافظ که دیگر

حسین بازدید : 81 سه شنبه 21 خرداد 1398




درون کوچه ی قلبم، چه غمگینانه می پیچد
صدای تو که می گفتی ، به جز تودل نمی بندم

فریبِ وعده هایت را، ندانستم ولی اکنون
به یاد وعده های تو، میان ِ گریه می خندم

برو دیگر که دل از غم رهــا کردم
خدا حافظ که دیگر بر نمی گردم

تو بودی آ سمان من، غمت همسایه قلبم
ولی خورشید چشم تو، به بام دیگری سرزد



قسم برسوز پنهانم، تو را دیگرنمی خواهم
که از باغ دو چشم تو ، پرستوی دلــــم پر زد

ادامه مطلب

برو دیگر که دل از غم رها کــردم
خدا حافظ که دیگر بر نمی گردم

درآن غمگین غروب سرد،تو ازشهرم سفرکردی
نگاهم درافق ها مرد، و من افسوس می خوردم

شیار گونه هایم را، گل اشکم نوازش کرد
و من از تو جدا ماندم ، ولی ای کاش می مردم

برو دیگر که دل از غم رهــا کردم
خدا حافظ که دیگر بر نمی گردم







برچسب ها متن آهنگ درون کوچه ی قلبم چه غمگینانه می پیچد دانلود آهنگ درون کوچه ی قلبم چه غمگینانه می پیچد با کیفیت 320 دانلود آهنگ غمگین کد پیشواز همراه اول درون کوچه ی قلبم چه غمگینانه می پیچد دانلود آهنگ درون کوچه ی قلبم چه غمگینانه می پیچد دانلود آهنگ عاشقانه دانلود آهنگ بیکلام درون کوچه ی قلبم چه غمگینانه می پیچد دانلود ریمیکس درون کوچه ی قلبم چه غمگینانه می پیچد دانلود آهنگ جدید Download New Music دانلود آهنگ جدید خرداد ماه 1398 دانلود آهنگ احساسی کد پیشواز ایرانسل درون کوچه ی قلبم چه غمگینانه می پیچد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو