loading...

دانلود موزیک درخواستی

کار من شده خونی کار تو خیانت چه فکرای خوبی داشتم تو خیالم رفتی ندیدی چی کشیدم خیلی راحت شدی بیخیالم تو سیگار کشیدی رفت تو چشم من دودش

حسین بازدید : 67 چهارشنبه 22 خرداد 1398

دانلود آهنگ بیکلام کار من شده خونی کار تو خیانت ,متن آهنگ کار من شده خونی کار تو خیانت  ,دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم,جدید ترین آهنگ 98,دانلود موزیک,کد پیشواز همراه اول کار من شده خونی کار تو خیانت  ,کد پیشواز ایرانسل کار من شده خونی کار تو خیانت  ,دانلود ریمیکس کار من شده خونی کار تو خیانت ,دانلود ترانه های جدید,دانلود آهنگ کار من شده خونی کار تو خیانت ,موسیقی ایرانی,دانلود اهنگ مجاز,دانلود آهنگ,

 

کار من شده خونی کار تو خیانت

چه فکرای خوبی داشتم تو خیالم

رفتی ندیدی چی کشیدم خیلی راحت

 شدی بیخیالم تو سیگار      

 کشیدی رفت تو چشم من دودش







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام کار من شده خونی کار تو خیانت متن آهنگ کار من شده خونی کار تو خیانت دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم جدید ترین آهنگ 98 دانلود موزیک کد پیشواز همراه اول کار من شده خونی کار تو خیانت کد پیشواز ایرانسل کار من شده خونی کار تو خیانت دانلود ریمیکس کار من شده خونی کار تو خیانت دانلود ترانه های جدید دانلود آهنگ کار من شده خونی کار تو خیانت موسیقی ایرانی دانلود اهنگ مجاز دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو