loading...

دانلود موزیک درخواستی

تکست و متن آهنگ پادشاه قلبم کامران مولاییText Kamran Molaei Padeshahe Ghalbamتکست و متن آهنگ پادشاه قلبم کامران مولاییترانه و شعر آهنگ پادشاه قلبم کامران مولاییمن آلوده تم به چشمات قسم کسی تو دلم جا ن

حسین بازدید : 121 شنبه 01 تیر 1398




تکست و متن آهنگ پادشاه قلبم کامران مولایی

Text Kamran Molaei Padeshahe Ghalbam

تکست و متن آهنگ پادشاه قلبم کامران مولایی

ترانه و شعر آهنگ پادشاه قلبم کامران مولایی

من آلوده تم به چشمات قسم کسی تو دلم جا نداره
میگی که برم ازت بگذرم به جون تو که راه نداره

خودتو نگیر واسه من یکی این حرفا رو بهونه نکن
یه سر به هوایه بی دست و پا رو اینجوری دیوونه نکن


پادشاه قلبم با یه نگاه جون بخواه پایِ تو میدم
سهمه خنده هاته دیوونگیم زندگیم عشقه شدیدم
کاش یه روز ببینم تو یارمی کنارمی به تو رسیدم

پادشاه قلبم با یه نگاه جون بخواه پایِ تو میدم
سهمه خنده هاته دیوونگیم زندگیم عشقه شدیدم
کاش یه روز ببینم تو یارمی کنارمی به تو رسیدم

تکست آهنگ پادشاه قلبم کامران مولایی

با یه روز سرخ یه عکسه خوب بارون که میباره
بیام پیشت آخه دلم تشنه ی دیداره
ازم بپرس دوسم داری تا بهت بگم آره

حسه نفسات حال و هوات دنیامو پوشونده
با یه نگاهت میره برات دله وامونده
کار عشقه اگه دلم پیشه تو جا مونده

پادشاه قلبم با یه نگاه جون بخواه پایِ تو میدم
سهمه خنده هاته دیوونگیم زندگیم عشقه شدیدم
کاش یه روز ببینم تو یارمی کنارمی به تو رسیدم

پادشاه قلبم با یه نگاه جون بخواه پایِ تو میدم
سهمه خنده هاته دیوونگیم زندگیم عشقه شدیدم
کاش یه روز ببینم تو یارمی کنارمی به تو رسیدم







منبع فرا تکست







برچسب ها دانلود آهنگ پادشاه قلبم کامران مولایی متن آهنگ کد آهنگ پیشواز پادشاه قلبم کامران مولایی ایرانسل کد آهنگ پیشواز پادشاه قلبم کامران مولایی همراه اول تکست آهنگ دانلود بیت / بیکلام پادشاه قلبم کامران مولایی کد آوای انتظار پادشاه قلبم کامران مولایی متن آهنگ پادشاه قلبم کامران مولایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو