loading...

دانلود موزیک درخواستی

تکست و متن آهنگ نفس منی کامران مولاییText Music Kamran Molaei Nafase Maniتکست و متن آهنگ نفس منی کامران مولاییترانه و شعر آهنگ نفس منی کامران مولاییهی عسقه اولو آخرم بلا نمونده بیاری سرم تو که میدونی

حسین بازدید : 81 شنبه 01 تیر 1398




تکست و متن آهنگ نفس منی کامران مولایی

Text Music Kamran Molaei Nafase Mani

تکست و متن آهنگ نفس منی کامران مولایی

ترانه و شعر آهنگ نفس منی کامران مولایی

هی عسقه اولو آخرم بلا نمونده بیاری سرم تو که میدونی عاشقتم دیگه واسه چی میترسی
هی میدونی نفسه منی تو چشم منو دست تو نیست یه کاری نکن عاشقت دیوونه شه دستی دستی

سر به سر من میذاری چی میشه بگی دوسم داری تو واسه منی من واسه تو دیگه بسه دوری


کی آخه تا کی داری ناز بیا با منه دیوونه بساز مگه نمیدونی دلم میره واسه تو چه جوری

قلبم گیره که هر کاری میکنی چون میخوامت باهات میخندم آره آسون دل نمیدم ولی اگه بدم تویه عاشقی یه دندم
قلبم گیره که هر کاری میکنی چون میخوامت باهات میخندم آره آسون دل نمیدم ولی اگه بدم تویه عاشقی یه دندم

تکست آهنگ نفس منی کامران مولایی

هی میدونی زدی به هدف سر تو میشم با همه طرف واسه داشتنت پایِ هر چی باشه تا تهش هستم
هی بهونه میگیری چرا یهو میذاری میری بی هوا مگه نمیبینی چشامو رو همه بستم

باز اومدی میگی دیرته تو که میدونی دلم گیرته چرا با منی که عاشقتم این همه دو رنگی
نه نشو اینقدر بی وفا نشو مثه بی معرفتا سر هر چیز بیخودی با من چرا سر جنگی

قلبم گیره که هرکاری میکنی چون میخوامت باهات میخندم آره آسون دل نمیدم ولی اگر بدم توی عاشقی یه دندم
قلبم گیره که هرکاری میکنی چون میخوامت باهات میخندم آره آسون دل نمیدم ولی اگر بدم توی عاشقی یه دندم







منبع فرا تکست







برچسب ها متن آهنگ کد آهنگ پیشواز نفس منی کامران مولایی همراه اول تکست آهنگ کد آوای انتظار نفس منی کامران مولایی کد آهنگ پیشواز نفس منی کامران مولایی ایرانسل متن آهنگ نفس منی کامران مولایی دانلود بیت / بیکلام نفس منی کامران مولایی دانلود آهنگ نفس منی کامران مولایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو