loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ حالا من یه ارزو دارم,    دانلود اهنگ حالا من یه ارزو دارم از شادمهر 320,    دانلود اهنگ حالا من یه ارزو دارم از کامران مولایی,  

حسین بازدید : 229 سه شنبه 04 تیر 1398


,    دانلود اهنگ حالا من یه ارزو دارم
,    دانلود اهنگ حالا من یه ارزو دارم از شادمهر 320
,    دانلود اهنگ حالا من یه ارزو دارم از کامران مولایی
,    حالا من يه آرزو دارم تو سينه کامران مولایی
,    آهنگ حالا من يه آرزو دارم تو سينه اپارات
,    حالا من يه آرزو دارم تو سينه مهراب
,    متن آهنگ حالا من يه آرزو دارم تو سينه
,    دانلود آهنگ هوای با تو بودن از شادمهر
,    دوباره دل هوای با تو بودن کرده شادمهر

,   

دوباره دل هوای با تو بودن کرده… نگو این دل دوریه عشقتو باور کرده….

♫♪♭

دل من خسته از این دست به دعاها بردن… همه ی آرزوهام با رفتن تو مردن…

♫♪♭

حالا من یه آرزو دارم تو سینه… که دوباره چشم من تو رو ببینه…

♫♪♭

حالا من یه آرزو دارم تو سینه… که دوباره چشم من تو رو ببینه…

واسه پیدا کردنت ، تن به دل صحرا میدم…

♫♪♭

آخه تو رنگ چشات ، هیبت دنیا رو دیدم…

♫♪♭

تو هفتا آسمون تو تک ستاره منی…

https://music-fa.com/download-song/5563/

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ حالا من یه ارزو دارم دانلود اهنگ حالا من یه ارزو دارم از شادمهر 320 دانلود اهنگ حالا من یه ارزو دارم از کامران مولایی حالا من يه آرزو دارم تو سينه کامران مولایی آهنگ حالا من يه آرزو دارم تو سينه اپارات حالا من يه آرزو دارم تو سينه مهراب متن آهنگ حالا من يه آرزو دارم تو سينه دانلود آهنگ هوای با تو بودن از شادمهر دوباره دل هوای با تو بودن کرده شادمهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو