loading...

دانلود موزیک درخواستی

  تو خاموشی خونه خاموشه شب آشفته گل فراموشه بخواب که امشب پشت این روزن شب کمین کرده رو بروی من تب آلوده تلخ و بی کوکب شکیلا شب شب غربت شب همین امشبhttp://nakaman1.ir/ لایی لایی من به جای

حسین بازدید : 119 چهارشنبه 05 تیر 1398

 

تو خاموشی خونه خاموشه

شب آشفته گل فراموشه

بخواب که امشب پشت این روزن

شب کمین کرده رو بروی من

تب آلوده تلخ و بی کوکب شکیلا

شب شب غربت شب همین امشب

http://nakaman1.ir/

لایی لایی من به جای تو شکستم

تو نبودی من به سوگ من نشستم

از ستاره تا ستاره گریه کردم

از همیشه تا دوباره گریه کردم

لالا  لالا  آخرین کوکب شکیلا

لباس رویا بپوش امشب

لالا  لالا ای تن تب دار

اشکام رو از رو گونه هام بردار

لالا  لالا سایه ی بیدار

نبض مهتاب رو دست من بسپار

لایی لایی من به جای تو شکستم

تو نبودی من به سوگ من نشستم

از ستاره تا ستاره گریه کردم

از همیشه تا دوباره گریه کردم………







برچسب ها دانلود اهنگ شکیلا بنام اخرین کوکب آهنگ آخرین کوکب شکیلا ویکی صدا دانلود آهنگ آخرین کوکب از شکیلا با لینک مستقیم دانلود اهنگ شکیلا لالالا دانلود اهنگ لایی لایی از شکیلا دانلود موزیک ویدیو آخرین کوکب شکیلا دانلود آهنگ تو خاموشی شکیلا با لینک مستقیم دانلود اهنگ لالالالا ای تن تب دار اهنگ تو خاموشی فراموشی از شکیلا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو