loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ تقدیره منم این شد,    اهنگ بی عشق تو میمیرم مهدی احمدوند,    دانلود آهنگ بی تو میمیرم مهدی احمدوند,    دانلود اهنگ من و تو

حسین بازدید : 100 پنجشنبه 13 تیر 1398


,    دانلود اهنگ تقدیره منم این شد
,    اهنگ بی عشق تو میمیرم مهدی احمدوند
,    دانلود آهنگ بی تو میمیرم مهدی احمدوند
,    دانلود اهنگ من و تو میمونم مهدی احمدوند
,    دانلود آهنگ فالش مهدی احمدوند
,    آکورد آهنگ بازنده مهدی احمدوند
,    دانلود اهنگ جدید مهدی احمدوند
,    با من باشی دل بدی احمدوند
,    دانلود آهنگ حال من مهدی احمدوند

myfaza2music.net

 

از قلب پریشونم
بی واهمه رد میشی
من خوب تو میمونم
با این همه بدمیشی
این قلب ترک خورده
دلواپسه فرداته
با هر قدم که میری
محتاجه نفسهاته
شاید نمیدونی
بی عشق تو میمیرم
من از تو و رفتارت
از فاصله دلگیرم
تقدیره منم این شد
بازنده ی این بازی
تو اول خوشبختیت
آیندتو میسازی
شاید نمیدونی
بی عشق تو میمیرم
من از تو و رفتارت
از فاصله دلگیرم
تقدیره منم این شد
بازنده ی این بازی
تو اول خوشبختیت
آیندتو میسازی

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود اهنگ تقدیره منم این شد اهنگ بی عشق تو میمیرم مهدی احمدوند دانلود آهنگ بی تو میمیرم مهدی احمدوند دانلود اهنگ من و تو میمونم مهدی احمدوند دانلود آهنگ فالش مهدی احمدوند آکورد آهنگ بازنده مهدی احمدوند دانلود اهنگ جدید مهدی احمدوند با من باشی دل بدی احمدوند دانلود آهنگ حال من مهدی احمدوند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو