loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ ناصر عطر برگرد تو ای همنفسم,    دانلود اهنگ کیارمین فرجام برگرد تو ای همنفسم,    دانلود آهنگ برگرد تو ای همنفسم دستی بکش رو صورتم, &n

حسین بازدید : 195 پنجشنبه 13 تیر 1398






,    دانلود آهنگ ناصر عطر برگرد تو ای همنفسم
,    دانلود اهنگ کیارمین فرجام برگرد تو ای همنفسم
,    دانلود آهنگ برگرد تو ای همنفسم دستی بکش رو صورتم
,    آهنگ برگرد تو ای همنفسم دوست دارم من بخدا
,    برگرد تو ای همنفسم بی تو میگیره نفسم
,    دانلود اهنگ برگردتو ای همنفسم
,    دانلود اهنگ ناصر عطر برگرد
,    دوست دارم از راه دور از جاده های بی عبور عشقتو فریاد میزنم
,    برگرد ای همنفسم دستی بکش به صورتم

 

 

http://www.teh-dl.ir/


متن آهنگ همه کسم ناصر عطر

برگرد تو ای همه کسم میدونی که دلواپسم
دوست دارم من به خدا به حرمت چشات قسم
دوست دارم من به خدا به حرمت چشات قسم
برگرد تو ای همنفسم دستی بکش به صورتم
دلم فقط تو رو میخاد عاشقتم ، دیوونتم

دوست دارم از راه دور از جاده های بی عبور
عشقتو فریاد میزنم ، تو این شبای سوت و کور
از وقتی رفتی تا حالا ، گوشه نشینم از غمت
آرزو دارم که بیای ، یه بار دیگه ببینمت

دوست دارم از راه دور از جاده های بی عبور
عشقتو فریاد میزنم ، تو این شبای سوت و کور
از وقتی رفتی تا حالا ، گوشه نشینم از غمت
آرزو دارم که بیای ، یه بار دیگه ببینمت


دانلود آهنگ ناصر عطر همه کسم

Naser Atr – Hame Kasam 320

Naser Atr – Hame Kasam 128







برچسب ها دانلود آهنگ ناصر عطر برگرد تو ای همنفسم دانلود اهنگ کیارمین فرجام برگرد تو ای همنفسم دانلود آهنگ برگرد تو ای همنفسم دستی بکش رو صورتم آهنگ برگرد تو ای همنفسم دوست دارم من بخدا برگرد تو ای همنفسم بی تو میگیره نفسم دانلود اهنگ برگردتو ای همنفسم دانلود اهنگ ناصر عطر برگرد دوست دارم از راه دور از جاده های بی عبور عشقتو فریاد میزنم برگرد ای همنفسم دستی بکش به صورتم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو