loading...

دانلود موزیک درخواستی

آهنگ خاطره ها بابک جهانبخشوسط مخمصه سقوط تومیون خاطره های له شدهواسه چی از غم و گریه بگموقتی که حتی گلایه بیخودهمیون این آدمکها مگه هستیه نفر که مرهم زخمه منهفقط انگار توی لحظه های منیکی بی حوصله پرسه

حسین بازدید : 83 چهارشنبه 19 تیر 1398

آهنگ خاطره ها بابک جهانبخش

وسط مخمصه سقوط تو
میون خاطره های له شده
واسه چی از غم و گریه بگم
وقتی که حتی گلایه بیخوده
میون این آدمکها مگه هست
یه نفر که مرهم زخمه منه
فقط انگار توی لحظه های من
یکی بی حوصله پرسه می زنه
پرسه می زنه
اون همه خاطره ی بد دارم
واسه چی قصه رو تکرار کنم
واسه چی گذشته تاریکو
بیخودی هی رو سرم آوار کنم
اون همه خاطره ی بد دارم


واسه چی قصه رو تکرار کنم
واسه چی گذشته تاریکو
بیخودی هی رو سرم آوار کنم

تو برام تداعی خاطره ای
من می خوام گذشته مو پاک کنم
من می خوام تمام اون روزا رو
بسوزونم بکشم خاک کنم
اون همه خاطره ی بد دارم
واسه چی قصه رو تکرار کنم
واسه چی گذشته تاریکو
بیخودی هی رو سرم آوار کنم
اون همه خاطره ی بد دارم
واسه چی قصه رو تکرار کنم
واسه چی گذشته تاریکو
بیخودی هی رو سرم آوار کنم







برچسب ها متن ترانه خاطره ها بابک جهانبخش دانلود آهنگ خاطره ها بابک جهانبخش متن آهنگ تکست آهنگ شعر اهنگ خاطره ها بابک جهانبخش متن آهنگ خاطره ها بابک جهانبخش خاطره ها بابک جهانبخش تکست اهنگ خاطره ها بابک جهانبخش کد آهنگ پیشواز خاطره ها بابک جهانبخش همراه اول کد آهنگ پیشواز خاطره ها بابک جهانبخش ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو