loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ زل میزنم معصوم زیبایی,    دانلود اهنگ شاهین نجفی از خواب برگشتم,    دانلود آهنگ از خواب برگشتم به تنهایی شاهین نجفی,    دان

حسین بازدید : 114 شنبه 22 تیر 1398


,    دانلود اهنگ زل میزنم معصوم زیبایی
,    دانلود اهنگ شاهین نجفی از خواب برگشتم
,    دانلود آهنگ از خواب برگشتم به تنهایی شاهین نجفی
,    دانلود اهنگ از خواب برگشتم به تنهایی شاهین نجفی 320
,    دانلود آهنگ از خواب برگشتم به تنهایی با صدای شاهین
,    دانلود اهنگ شاهین نجفی از خواب برگشتم mp3
,    دانلود آهنگ از خواب برگشتم به تنهایی با گیتار شاهین نجفی
,    دانلود از خواب برگشتم به تنهایی شاهین نجفی
,    از خواب برگشتم به تنهایی از شاهین

 

 

از خواب برگشتم؛ به تنهایی… پُل میزنم از تو، به زیبایی…●♪♫
چشماموُ می بندم وُ می بینم؛ دنیا رو با چشمِ تو، می بینم…●♪♫
دنیایِ من با عشق، درگیره… عشقی که تو نباشی؛ میمیره…●♪♫
عشقی که توو دستِ تو، گُل داده… عشقی؛ که به دستِ من افتاده…●♪♫

شعر : بنیامین دیلم کتولی ، عزیز عباسی
تو مثلِ من؛ رؤیاتو میبافی! با دست من؛ موهاتوُ میبافی…●♪♫
خورشیدوُ با چشمات، روشن کن! یک بار، ماهوُ قسمتِ من کن…●♪♫
تو مثلِ من؛ رؤیاتو میبافی! با دست من؛ موهاتوُ میبافی…●♪♫
خورشیدوُ با چشمات، روشن کن! یک بار، ماهوُ قسمتِ من کن…●♪♫

ملودی : والایار
من پشتِ این پنجره، می شینم… بارونوُ توو چشمِ تو، می بینم●♪♫


عیبی نداره؛ چشمتوُ وا کن… عیبی نداره، باز غمگینم…●♪♫
بازی نکن؛ با قلبِ داغونم! من آخرِ بازی رو، می دونم…●♪♫
حیفه… بخوایم، از هم جدا باشیم… من خیلی وقته با تو؛ هم خونه ام…●♪♫
تو مثلِ من؛ رؤیاتو میبافی! با دست من؛ موهاتوُ میبافی…●♪♫
خورشیدوُ با چشمات، روشن کن! یک بار، ماهوُ قسمتِ من کن…●♪♫
من پشتِ این پنجره، می شینم… بارونوُ توو چشمِ تو، می بینم●♪♫

تنظیم قطعه : حامد برادران
عیبی نداره؛ چشمتوُ وا کن… عیبی نداره، باز غمگینم…●♪♫
بازی نکن؛ با قلبِ داغونم! من آخرِ بازی رو، می دونم…●♪♫
حیفه… بخوایم، از هم جدا باشیم… من خیلی وقته با تو؛ هم خونه ام…●♪♫

 

والایار از خواب برگشتم به تنهایی

 

music-fa.com/

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ زل میزنم معصوم زیبایی دانلود اهنگ شاهین نجفی از خواب برگشتم دانلود آهنگ از خواب برگشتم به تنهایی شاهین نجفی دانلود اهنگ از خواب برگشتم به تنهایی شاهین نجفی 320 دانلود آهنگ از خواب برگشتم به تنهایی با صدای شاهین دانلود اهنگ شاهین نجفی از خواب برگشتم mp3 دانلود آهنگ از خواب برگشتم به تنهایی با گیتار شاهین نجفی دانلود از خواب برگشتم به تنهایی شاهین نجفی از خواب برگشتم به تنهایی از شاهین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو