loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ من از بیگانگان هرگز ننالم سراج,    دانلود تصنیف فغان بلبل سراج,    دانلود آهنگ من از بیگانگان هرگز ننالم داریوش,    دانلود

حسین بازدید : 337 شنبه 22 تیر 1398



,    دانلود آهنگ من از بیگانگان هرگز ننالم سراج
,    دانلود تصنیف فغان بلبل سراج
,    دانلود آهنگ من از بیگانگان هرگز ننالم داریوش
,    دانلود آهنگ سحر بلبل حکایت با صبا کرد سراج
,    دانلوداهنگ من از بیگانگان هرگز ننالم
,    اهنگ من ازبیگانگان هرگز ننالم
,    اهنگ سحر بلبل حکایت با صبا کرد شجریان
,    اهنگ سحر بلبل حکایت با صبا کرد سراج
,    دانلود آهنگ سحر بلبل حکایت با صبا کرد شهرام ناظری


 


تصنیف « فغان بلبل »

سحر بلبل حکایت با صبا کرد
که عشق روی گل با ما چها کرد
من از بیگانگان هرگز ننالم
که با من هرچه کرد آن آشنا کرد
از آن رنگ رخم خون در دل افتاد
وز آن عشقم به زردی مبتلا کرد
فدای همت آن نازنینم
که کار خیر بی روی و ریا کرد
خوشش باد آن نسیم صبحگاهی
که درد شب نشینان را دوا کرد
نقاب گل کشید و زلف سنبل
گره بند قبای غنچه وا کرد
ز هر سو بلبل عاشق در افغان
تنعم از میان باد صبا کرد

http://iranmusicc.com

 

 

 

 








برچسب ها دانلود آهنگ من از بیگانگان هرگز ننالم سراج دانلود تصنیف فغان بلبل سراج دانلود آهنگ من از بیگانگان هرگز ننالم داریوش دانلود آهنگ سحر بلبل حکایت با صبا کرد سراج دانلوداهنگ من از بیگانگان هرگز ننالم اهنگ من ازبیگانگان هرگز ننالم اهنگ سحر بلبل حکایت با صبا کرد شجریان اهنگ سحر بلبل حکایت با صبا کرد سراج دانلود آهنگ سحر بلبل حکایت با صبا کرد شهرام ناظری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو