loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ بهت ثابت کنم دیوونتم,    دانلود آهنگ دیوونه احساسی من عاشقتم,    دانلود موزیک ویدیو علی اکبری دیوونه احساسی,    دانلود اهنگ

حسین بازدید : 327 دوشنبه 24 تیر 1398




,    دانلود آهنگ بهت ثابت کنم دیوونتم
,    دانلود آهنگ دیوونه احساسی من عاشقتم
,    دانلود موزیک ویدیو علی اکبری دیوونه احساسی
,    دانلود اهنگ علی اکبری زیبای با احساس
,    دانلود اهنگ علی اکبری زیبای با احساس من
,    دانلود اهنگ علی اکبری دیوونه احساسی
,    دانلود اهنگ علی اکبری به نام ناز
,    دانلود اهنگ میخواستم بهت ثابت کنم دیوونتم به پات نشستم
,    دیوونه احساسی علی اکبری

https://www.darvishmusic.com

متن آهنگ جدید علی اکبری دیوونه احساسی

با حالت چشات میبری هوامو تویه هوات من تو رو میخوام از خدام بیا بمون پا به پام عزیزی برام
هر کاری میکنی فقط قهر نکنی دل نکنی تویی که عشقه منی

دیوونه ی احساسی من عاشقتم من پای ثابت تو توو این رابطه ام
دورتو باید خط بکشن بقیه بدونن دیگه چشمات به نام کیه

هنوزم اگه بی هوا یه دفعه صدام کنی یه شکه برام

وقتی که توو گوشم میگی عشقه منی تعادل دنیامو بهم میزنی
دور تو میگردمو دورم نزنی تو تنها نقطه ضعف احساسه منی

شعر آهنگ جدید علی اکبری دیوونه احساسی

هی وقتی پیشمی فقط تو چشای تو زومه نگاهم
هی هنوزم اگه بی هوا یه دفعه صدام کنی یه شکه برام

قول بده از دل دادنم دل نزنی قول بده از دل دادنم دل نزنی

هر کاری میکنی فقط قهر نکنی دل نکنی تویی که عشقه منی

نه هیچ کس دیگه اصلا نمیخوام بگه که تو رو میخوام
نه تو دیگه برام بسی نمیذارم هیچ کسی سمته تو بیاد
بدجوری دیوونتم حواست کجاست کار خداست که دلم تو رو خواست

دیوونه ی احساسی من عاشقتم من پای ثابت تو توو این رابطه ام
دورتو باید خط بکشن بقیه بدونن دیگه چشمات به نام کیه

وقتی که توو گوشم میگی عشقه منی تعادل دنیامو بهم میزنی
دور تو میگردمو دورم نزنی تو تنها نقطه ضعف احساسه منی







برچسب ها دانلود آهنگ بهت ثابت کنم دیوونتم دانلود آهنگ دیوونه احساسی من عاشقتم دانلود موزیک ویدیو علی اکبری دیوونه احساسی دانلود اهنگ علی اکبری زیبای با احساس دانلود اهنگ علی اکبری زیبای با احساس من دانلود اهنگ علی اکبری دیوونه احساسی دانلود اهنگ علی اکبری به نام ناز دانلود اهنگ میخواستم بهت ثابت کنم دیوونتم به پات نشستم دیوونه احساسی علی اکبری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو