loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ صدبار بهت گفتم دوست دارم,    دانلود آهنگ صد بار بهت گفتم,    اهنگ بیشتر از صدبار گفتم دوست دارم,    دانلود اهنگ من تورو تو

حسین بازدید : 277 دوشنبه 24 تیر 1398


,    دانلود اهنگ صدبار بهت گفتم دوست دارم
,    دانلود آهنگ صد بار بهت گفتم
,    اهنگ بیشتر از صدبار گفتم دوست دارم
,    دانلود اهنگ من تورو تو کی
,    آهنگ این پا واون پا نکن
,    علیرضا روزگار من تورو تو کی ریمیکس
,    واسه کی تب داری ای وای
,    میترسم ازین روزا روزایی که دلگیری
,    آهنگ علیرضا روزگار

,   

 

متن آهنگ من تو رو تو کی علیرضا روزگار

گشتم شب بی ستاره، موندم پای تو دوباره، این پا و اون پا نکن

قلبت شاید آهنی، تو حرفات ولی با منی، حستو هاشا نکن
منو میکشی آخر، دلت دیگه نداره باور، که مال منی من با توام
نمیدونی که سخته، اگه یارتو ببینی که بختت، داره وا میشه از رو سرش
من تو رو تو کی، واسه کی داری تب ای وای
نفهمه که برنجه، ازت انگاری داره رنج و عذاب و حسد
بیشتر از صد بار بهت گفتم دوست دارم
بهم خندیدی و گفتی نریز مزه از عشق تو بیزارم
شاید من بیشتر از صد بار بهت گفتم دوست دارم
بهم خندیدی و گفتی نریز مزه از عشق تو بیزارم
من تو رو تو کی، واسه کی تب داری ای وای
نفهمه که برنجه، ازت انگاری داره رنج و عذاب و حسد
گشتم شب بی ستاره، موندم پای تو دوباره، این پا و اون پا نکن
قلبت شاید آهنی، تو حرفات ولی با منی، حستو هاشا نکن
منو میکشی آخر، دلت دیگه نداره باور، که مال منی من با توام
نمیدونی که سخته، اگه یارتو ببینی که بختت، داره وا میشه از رو سرش
من تو رو تو کی، واسه کی تب داری ای وای
نفهمه که برنجه، ازت انگاری داره رنج و عذاب و حسد
بیشتر از صد بار بهت گفتم دوست دارم
بهم خندیدی و گفتی نریز مزه از عشق تو بیزارم
شاید من بیشتر از صد بار بهت گفتم دوست دارم
بهم خندیدی و گفتی نریز مزه از عشق تو بیزارم
من تو رو تو کی، واسه کی تب داری ای وای
نفهمه که برنجه، ازت انگاری داره رنج و عذاب و حسد

 

https://tabtaraneh.net/دانلود-آهنگ-علیرضا-روزگار-من-تو-رو-تو-کی

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ صدبار بهت گفتم دوست دارم دانلود آهنگ صد بار بهت گفتم اهنگ بیشتر از صدبار گفتم دوست دارم دانلود اهنگ من تورو تو کی آهنگ این پا واون پا نکن علیرضا روزگار من تورو تو کی ریمیکس واسه کی تب داری ای وای میترسم ازین روزا روزایی که دلگیری آهنگ علیرضا روزگار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو