loading...

دانلود موزیک درخواستی

    متن آهنگ مگه میشه از احمد فیلی من از خدامه عشقم تو باشی با من شبیه دیوونه هاش شیمن از خدامه واست بمیرم دستاتو هرجا میرم بگیرم من از خدامههرچی بگی هرچی بخوای پای تو میدم عشقمدور و برم

حسین بازدید : 73 سه شنبه 25 تیر 1398

 

 

متن آهنگ مگه میشه از احمد فیلی

من از خدامه عشقم تو باشی با من شبیه دیوونه هاش شی
من از خدامه واست بمیرم دستاتو هرجا میرم بگیرم من از خدامه

هرچی بگی هرچی بخوای پای تو میدم عشقم
دور و برم آخه مثل تو من ندیدم عشقم
هرچی بگی هرچی بخوای همه جوره من باهاتم

منبع - بالموزیک

 

قول بده میمونی باهام توی خاطراتم

تکست آهنگ مگه میشه از احمد فیلی



مگه میشه یک لحظه نبینم تو رو من کنارم
آخه توی دنیا منه عاشق کی رو جز تو دارم
مگه میشه عاشق شد و دیوونه نشد عزیزم
تو فقط بگو من همه دنیا رو به پات بریزم

هرچی بگی هرچی بخوای پای تو میدم عشقم
دور و برم آخه مثل تو من ندیدم عشقم
هرچی بگی هرچی بخوای همه جوره من باهاتم
قول بده میمونی باهام توی خاطراتم







برچسب ها دانلود آهنگ دانلود ریمیکس احمد فیلی به نام مگه میشه دانلود آهنگ احمد فیلی به نام مگه میشه دانلود آهنگ جدید احمد فیلی به نام مگه میشه کد آهنگ پیشواز احمد فیلی به نام مگه میشه ایرانسل دانلود آهنگ جدید متن آهنگ احمد فیلی به نام مگه میشه دانلود آهنگ احمد فیلی به نام مگه میشه با کیفیت 320 دانلود آهنگ احمد فیلی به نام مگه میشه با لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز احمد فیلی به نام مگه میشه همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو