loading...

دانلود موزیک درخواستی

اگه یه یک بزاری و همه ستاره ها رو جلوبازم نمیرسه به اون قدری که من عاشقتمدیگه باید چیکار کنم بدونی من لایقتمدلتو یه دل کن خیالاتو ول کنمرغ دلم داره میکوبه توو قفسه سینه ام   اگه عاشق شی بال مرغ

حسین بازدید : 77 سه شنبه 25 تیر 1398

اگه یه یک بزاری و همه ستاره ها رو جلو
بازم نمیرسه به اون قدری که من عاشقتم
دیگه باید چیکار کنم بدونی من لایقتم

دلتو یه دل کن خیالاتو ول کن
مرغ دلم داره میکوبه توو قفسه سینه ام

 



اگه عاشق شی بال مرغ دلو واست میچینم

تکست آهنگ دلتو یه دل کن از مهدی جازینی

منبع - بالموزیک

پرواز کن با من بیا تا یکی شدن
واسم نار کن تو ای ملکه احساس من
بیدار شو قلب من صحتنه رویای توئه
تکرار شو تا چشات مقصد فردای توئه

دلتو یه دل کن خیالاتو ول کن
مرغ دلم داره میکوبه توو قفسه سینه ام
اگه عاشق شی بال مرغ دلو واست میچینم

 

 

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ دانلود ریمیکس مهدی جازینی به نام دلتو یه دل کن کد آهنگ پیشواز مهدی جازینی به نام دلتو یه دل کن ایرانسل دانلود آهنگ مهدی جازینی به نام دلتو یه دل کن با لینک مستقیم متن آهنگ مهدی جازینی به نام دلتو یه دل کن کد آهنگ پیشواز مهدی جازینی به نام دلتو یه دل کن همراه اول دانلود آهنگ مهدی جازینی به نام دلتو یه دل کن دانلود آهنگ مهدی جازینی به نام دلتو یه دل کن با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید مهدی جازینی به نام دلتو یه دل کن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو