loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ مه کام از آداک چشماتو من دوست دارم چشمای تو دنیامهسر میذاری روی شونم عشق من موی زیبات رویامهنبض عشقی توو رگ من تا ابد عاشق تو میمونمعاشقانه عاشقانه میخونم چشمای تو بارونمماه زیبا توی قلبم می

حسین بازدید : 81 سه شنبه 25 تیر 1398
متن آهنگ مه کام از آداک

چشماتو من دوست دارم چشمای تو دنیامه
سر میذاری روی شونم عشق من موی زیبات رویامه
نبض عشقی توو رگ من تا ابد عاشق تو میمونم
عاشقانه عاشقانه میخونم چشمای تو بارونم
ماه زیبا توی قلبم میتابی شهر مثل من بیخوابی
دست رو من توی دستام میگیرم تو نباشی میمیرم



نبض عشقی توو رگ من تا ابد عاشق تو میمونم
عاشقانه عاشقانه میخونم توی چشمات بارونم
چشماتو من دوست دارم چشمای تو دنیامه
سر میذاری روی شونم عشق من موی زیبات رویامه

 

منبع - بالموزیک







برچسب ها دانلود آهنگ جدید آداک به نام مه کام دانلود آهنگ دانلود آهنگ آداک به نام مه کام کد آهنگ پیشواز آداک به نام مه کام همراه اول دانلود آهنگ آداک به نام مه کام با لینک مستقیم متن آهنگ آداک به نام مه کام دانلود آهنگ جدید دانلود ریمیکس آداک به نام مه کام دانلود آهنگ آداک به نام مه کام با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز آداک به نام مه کام ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو