loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ آرامشی تو نگاته,    دانلود اهنگ های مهدی شهنازی,    اهنگ مهدی شهنازی مال من,    دانلود آهنگ مهدی شهنازی برات گریه کردم,&nbs

حسین بازدید : 263 چهارشنبه 26 تیر 1398



,    دانلود آهنگ آرامشی تو نگاته
,    دانلود اهنگ های مهدی شهنازی
,    اهنگ مهدی شهنازی مال من
,    دانلود آهنگ مهدی شهنازی برات گریه کردم
,    دانلود اهنگ های مهدی شهنازی برات گریه کردم
,    مهدی شهنازی جذاب
,    اهنگ چشمات خورشید منه
,    مهدی شهنازی عاشقانه
,    مهدی شهنازی قرص ماه

,   

 

آرامشی توو نگاته که همه چی آروم میشه…
برای با تو بودن همیشه دلم تنگ میشه….

!!♩♬♫!!

کسی که دلبر داره باید از همه چی دل ورداره….
هنوزم این دیوونه عاشقونه تورو دوست داره@@

!!♩♬♫!!

تو واسه من یه عشق بی نظیری@@@

!!♩♬♫!!

عشقم تو مال منی تنها فقط تو با منی@@@
با من همینجا بمونی ای کاش!!

!!♩♬♫!!

چشمات خورشید منه دستات توو دستای منه!!

 

 

 

 

upmusics.com

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ آرامشی تو نگاته دانلود اهنگ های مهدی شهنازی اهنگ مهدی شهنازی مال من دانلود آهنگ مهدی شهنازی برات گریه کردم دانلود اهنگ های مهدی شهنازی برات گریه کردم مهدی شهنازی جذاب اهنگ چشمات خورشید منه مهدی شهنازی عاشقانه مهدی شهنازی قرص ماه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو