loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ جدید ماسیک به نام سایه Download NewSong By Masik Called saye

حسین بازدید : 43 جمعه 28 تیر 1398
متن آهنگ سایه از ماسیک

باز میخواد دلم و آسون ببره
مثل یه ماهى برام جون میکنه
چشماى اون منو ارزون میخره
می بینمش عقل از سرم میپره
شایدم نه من اون تنگیم که
ماهیش و ول کردو رفت

با این که پیشش نبود چشمام اصلا
چشماشو میدیدم من سایه اش هستم
هر کى رو میبینه داره میگه از من
میگه با خودش همین حرف و حتما


اره من همونم که یه عمرى اونو ساده فرض میکردن

هرچقدر از دلم دور شى تو باز میام
دنبال تو فقط نمیشه کوتاه بیام
تو میخواى راه بیاى با همه بازیام
اما از ترس فقط بد به دلت میاد

تکست آهنگ سایه از ماسیک


آره میشه خواص تکرار اون خاطرات
منم یه روزى یه ماهى بودم برات
آخه بى انصاف مگه یادت نمیاد
همیشه بى آب میموندم تودستات

کار دل واى آره این کار دله
از دست من هی بیخودى نکن گله
منى که هر بار میموندم منتظرت
بیاى با دستات بازم بدى نفس بهم

هرچقدر از دلم دور شى تو باز میام
دنبال تو فقط نمیشه کوتاه بیام
تو میخواى راه بیاى با همه بازیام
اما از ترس فقط بد به دلت میاد

 

منبع بالموزیک







برچسب ها دانلود آهنگ ماسیک به نام سایه با لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز ماسیک به نام سایه همراه اول دانلود ریمیکس ماسیک به نام سایه کد آهنگ پیشواز ماسیک به نام سایه ایرانسل دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ماسیک به نام سایه متن آهنگ ماسیک به نام سایه دانلود آهنگ ماسیک به نام سایه با کیفیت 320 دانلود آهنگ ماسیک به نام سایه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو