loading...

دانلود موزیک درخواستی

  متن آهنگ جدید امیر علی حالت عجیب دلواپسه روزایه من نیستی دلواپسه روزایه تو میشم با اینکه میدونی ولی میگم عاشقترین عاشقه تو میشم روزایه من روزایه خوبی نیست دلتنگی دنیامو میلرزونه از این چیزای

حسین بازدید : 77 جمعه 28 تیر 1398

 

متن آهنگ جدید امیر علی حالت عجیب

دلواپسه روزایه من نیستی دلواپسه روزایه تو میشم

با اینکه میدونی ولی میگم عاشقترین عاشقه تو میشم
روزایه من روزایه خوبی نیست دلتنگی دنیامو میلرزونه
از این چیزایی که سرم اومد هرکی و جایه من میترسونه
حالمو این روزا عوض نکن که عاشقه پریدنم این حسمو ازم نگیر که دلخوشه رسیدنم
من دلخوشم به بودنت این حالته عجیبیه وقتی نباشی پیشه من دنیا ته غریبیه

شعر آهنگ جدید امیر علی حالت عجیب

وقتی میفهمی گیر حرفاتم میری یه گوشه بی صدا میشی

 

وقتی بهت میگم دوست دارم بازم مثله دیوونه ها میشی
احساسه خوبیه ولی دارم بینه زمینو آسمون میرم
صد بار دلم میخواست که برگردم اما نمیتونم آخه گیرم

حالمو این روزا عوض نکن که عاشقه پریدنم این حسمو ازم نگیر که دلخوشه رسیدنم
من دلخوشم به بودنت این حالته عجیبیه وقتی نباشی پیشه من دنیا ته غریبیه

 

 

منبع جناب موزیک

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ امیر علی حالت عجیب با کیفیت 320 متن آهنگ امیر علی حالت عجیب دانلود آهنگ جدید امیر علی حالت عجیب دانلود ریمیکس امیر علی حالت عجیب کد آهنگ پیشواز امیر علی حالت عجیب همراه اول دانلود آهنگ دانلود آهنگ امیر علی حالت عجیب با لینک مستقیم دانلود آهنگ امیر علی حالت عجیب دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز امیر علی حالت عجیب ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو