loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ میخوام فراموشت کنم دلشو ندارم,    دانلود اهنگ بی قرارم نتونستم ارومت کنم دلشو ندارم,    اهنگ بی قرارم نتونستم که ارومت کنم دلشو ندارم,&nbs

حسین بازدید : 63 سه شنبه 01 مرداد 1398



,    دانلود اهنگ میخوام فراموشت کنم دلشو ندارم
,    دانلود اهنگ بی قرارم نتونستم ارومت کنم دلشو ندارم
,    اهنگ بی قرارم نتونستم که ارومت کنم دلشو ندارم
,    بیقرارم نتونستم که آرومت کنم دلشو ندارم
,    دانلود آهنگ بی قرارم نتونستم که آرومت کنم
,    دانلود اهنگ نمیتونم فراموشت کنم
,    بیقرارم نتونستم فراموشت کنم
,    دانلود آهنگ بیقرار محسن ابراهیم زاده
,    دانلود آهنگ بی قرارم نتونستم که آرومت کنم دلشو ندارم

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بی قرارم

Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh Bighararam

ترانه . آهنگ : محسن ابراهیم زاده | کوئنا : آرمین قیطاسی
گیتار : فرشید ادهمی | تنظیم . میکس و مسترینگ : معین راهبر

آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام بی قرارم نتونستم که آرومت کنم دلشو ندارم

 

 

متن آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بی قرارم

بیا برگرد از این شبا دلم پره آخه دل از دلت دل نمیبره
بیا پیشم از حاله دل برات بگم به خاطرت با دنیا من بهم زدم

یه آه میکشم نمیدونی که این روزا نیستی چه میکشم

بیا پیشم ببین که بی هوا شدم نفس نبود که داد بی صدا شدم
ببین حاله این دل خرابه و نفس نفس نبود تو عذابه و

بیقرارم نتونستم که آرومت کنم دلشو ندارم نمیتونم فراموشت کنم
بیقرارم منو شهرو قدم بارونو نم بیقرارم

بیقرارم نتونستم که آرومت کنم دلشو ندارم نمیتونم فراموشت کنم
بیقرارم منو شهرو قدم بارونو نم بیقرارم

شعر آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بی قرارم

دلی که میبره از آدما پره از هر چی که پیش اومده حسابی دلخوره
عذاب میکشم یه آه میکشم نمیدونی که این روزا نیستی چه میکشم

ببین حالِ این دل خرابه و نفس نفس نبود تو عذابه و

بیقرارم نتونستم که آرومت کنم دلشو ندارم نمیتونم فراموشت کنم
بیقرارم منو شهرو قدم بارونو نم بیقرارم

بیقرارم نتونستم که آرومت کنم دلشو ندارم نمیتونم فراموشت کنم
بیقرارم منو شهرو قدم بارونو نم بیقرارم

 

https://www.darvishmusic.com







برچسب ها دانلود اهنگ میخوام فراموشت کنم دلشو ندارم دانلود اهنگ بی قرارم نتونستم ارومت کنم دلشو ندارم اهنگ بی قرارم نتونستم که ارومت کنم دلشو ندارم بیقرارم نتونستم که آرومت کنم دلشو ندارم دانلود آهنگ بی قرارم نتونستم که آرومت کنم دانلود اهنگ نمیتونم فراموشت کنم بیقرارم نتونستم فراموشت کنم دانلود آهنگ بیقرار محسن ابراهیم زاده دانلود آهنگ بی قرارم نتونستم که آرومت کنم دلشو ندارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو