loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ دختر ترک علیرضا روزگارLyrics Music Alireza Roozegar Dokhtare Torkمتن آهنگ دختر ترک علیرضا روزگارترانه و شعر آهنگ دختر ترک علیرضا روزگاردختر ترک دلمو بردی منم عاشقتم رُکبا یه جاذبه ای که غیر ط

حسین بازدید : 32 پنجشنبه 03 مرداد 1398




متن آهنگ دختر ترک علیرضا روزگار

Lyrics Music Alireza Roozegar Dokhtare Tork

متن آهنگ دختر ترک علیرضا روزگار

ترانه و شعر آهنگ دختر ترک علیرضا روزگار

دختر ترک دلمو بردی منم عاشقتم رُک
با یه جاذبه ای که غیر طبیعی بُرد دلمو بُرد دختر ترک

یه نگاه بنداز به این دل که زدی و بردی
با یه زیرچشی ببین چی به سرم آوردی دلمو بردی


بردی دل از باورِ من ای ترک غارتگر من
مِی بردی از ساغر من یکدم بشین در بر من دلبر

ای ترک غارتگر من دستی بکش بر سر من
جانم رسید بر لب من ای دلبره دیوانه ی من

بردی دل از باورِ من ای ترک غارتگر من
مِی بردی از ساغر من یکدم بشین در بر من دلبر

ای ترک غارتگر من دستی بکش بر سر من
جانم رسید بر لب من ای دلبره دیوانه ی من

تکست آهنگ دختر ترک علیرضا روزگار

من مست و دیوانه گم کرده ام خانه
از من توقع کم کن ای هوشیاره دیوانه

دستم بگیر جانم بردی تو ایمانم
من مست احساسه توام دیوانه دیوانه

بردی دل از باورِ من ای ترک غارتگر من
مِی بردی از ساغر من یکدم بشین در بر من دلبر

ای ترک غارتگر من دستی بکش بر سر من
جانم رسید بر لب من ای دلبره دیوانه ی من

بردی دل از باورِ من ای ترک غارتگر من
مِی بردی از ساغر من یکدم بشین در بر من دلبر

ای ترک غارتگر من دستی بکش بر سر من
جانم رسید بر لب من ای دلبره دیوانه ی من



منبع . فراتکست







برچسب ها تکست اهنگ دختر ترک علیرضا روزگار دختر ترک علیرضا روزگار شعر اهنگ دختر ترک علیرضا روزگار متن آهنگ کد آهنگ پیشواز دختر ترک علیرضا روزگار ایرانسل دانلود آهنگ دختر ترک علیرضا روزگار کد آهنگ پیشواز دختر ترک علیرضا روزگار همراه اول متن ترانه دختر ترک علیرضا روزگار متن آهنگ دختر ترک علیرضا روزگار تکست آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو