loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ درگیرت شدم آرشا رادینLyrics Music Arsha Radin Dargiret Shodamمتن آهنگ درگیرت شدم آرشا رادینترانه و شعر آهنگ درگیرت شدم آرشا رادینیه جور درگیرت شدم منکه یکم ازم دور میشی میگیره قلبمشک نکن هیشک

حسین بازدید : 93 پنجشنبه 03 مرداد 1398






متن آهنگ درگیرت شدم آرشا رادین

Lyrics Music Arsha Radin Dargiret Shodam

متن آهنگ درگیرت شدم آرشا رادین

ترانه و شعر آهنگ درگیرت شدم آرشا رادین

یه جور درگیرت شدم من
که یکم ازم دور میشی میگیره قلبم

شک نکن هیشکی غیر تو نیستش تو دیدم
من به این راحتی ها به کسی دل نمیدم


تو نمیدونی وقتی پیشمی من پشتم بهت گرمه
ناراحت باشی میارم رویِ لبات خنده

خب عادت کردم به بودنه با تو
تا صبح خودم گوش میدم همه حرفاتو

ببین هرکاری کنی من باهاتم خودم دارم هواتم
نفسم بنده به نفست همه جوره همه جا پاتم

بابا نکشیمون با این کارات فرق نداری با حرفات
اینقده خوبی که قول میدم نذارم هیچ موقع من تنهات

ببین هرکاری کنی من باهاتم خودم دارم هواتم
نفسم بنده به نفست همه جوره همه جا پاتم

بابا نکشیمون با این کارات فرق نداری با حرفات
اینقده خوبی که قول میدم نذارم هیچ موقع من تنهات

تکست آهنگ درگیرت شدم آرشا رادین

یه تنه وایمیستم جلو همه
به همه میگم که عشقه منه

من ماله اونم اون ماله منه
به خدا میخوامش یه عالمه

یه عالمه یه عالمه

ببین هرکاری کنی من باهاتم خودم دارم هواتم
نفسم بنده به نفست همه جوره همه جا پاتم

بابا نکشیمون با این کارات فرق نداری با حرفات
اینقده خوبی که قول میدم نذارم هیچ موقع من تنهات

ببین هرکاری کنی من باهاتم خودم دارم هواتم
نفسم بنده به نفست همه جوره همه جا پاتم

بابا نکشیمون با این کارات فرق نداری با حرفات
اینقده خوبی که قول میدم نذارم هیچ موقع من تنهات

**



منبع . فراتکست







برچسب ها کد آهنگ پیشواز درگیرت شدم آرشا رادین همراه اول متن ترانه درگیرت شدم آرشا رادین متن آهنگ تکست اهنگ درگیرت شدم آرشا رادین کد آهنگ پیشواز درگیرت شدم آرشا رادین ایرانسل شعر اهنگ درگیرت شدم آرشا رادین درگیرت شدم آرشا رادین دانلود آهنگ درگیرت شدم آرشا رادین تکست آهنگ متن آهنگ درگیرت شدم آرشا رادین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو