loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ فرهاد بنام نمیتابی به من,    دانلود اهنگ نمیتابی به من,    دانلود آهنگ فرهبد,    دانلود آهنگ فرهبد و فرهاد نمیتابی به من,&n

حسین بازدید : 31 جمعه 04 مرداد 1398


,    دانلود اهنگ فرهاد بنام نمیتابی به من
,    دانلود اهنگ نمیتابی به من
,    دانلود آهنگ فرهبد
,    دانلود آهنگ فرهبد و فرهاد نمیتابی به من
,    آهنگ نمیتابی به من
,    آهنگ های فرهبد و فرهاد
,    دانلود آهنگ های فرهبد و فرهاد
,    دانلود آهنگ فرهبد و فرهاد به نام نمیتابی به من
,    دانلود اهنگ فرهبود و فرهاد نمیتابی به من

,   

ببینم روی ماهتو میدونم انتخاب تو بهترین انتخابمه نرو اینجوری اشتباه نکن
حرفمو باور کن یادم موند خاطراتتو سر حرفت وایسا دلم آبروش وابستس به تو
در تب و تابی و باز نمیتابی به من چاره ای کن تو بر این بی تابی من
خودی نشان بده کمی امان بده چاره ای کن تو بر این شبو بیداری من

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید فرهبد و فرهاد بنام نمیتابی به من

♫♫♫♫♫♫

خیلی وقته دیگه اسمم نیومده رو لبات ولی موندم تو هوات
اون علاقه ی صاف و ساده ی فوق العاده کو الان
بعد رفتنت این دیوونه به هیشکی دیگه رو نداد
در تب و تابی و باز نمیتابی به من چاره ای کن تو بر این بی تابی من
خودی نشان بده کمی امان بده چاره ای کن تو بر این شبو بیداری من

http://pop-music.ir

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید فرهبد و فرهاد بنام نمیتابی به من

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید فرهبد و فرهاد بنام نمیتابی به من







برچسب ها دانلود اهنگ فرهاد بنام نمیتابی به من دانلود اهنگ نمیتابی به من دانلود آهنگ فرهبد دانلود آهنگ فرهبد و فرهاد نمیتابی به من آهنگ نمیتابی به من آهنگ های فرهبد و فرهاد دانلود آهنگ های فرهبد و فرهاد دانلود آهنگ فرهبد و فرهاد به نام نمیتابی به من دانلود اهنگ فرهبود و فرهاد نمیتابی به من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو