loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ دلمو شکوندی ایمان سیاهپوشانLyrics Iman Sihpooshan Delamo Shekoondiترانه شعر آهنگ دلمو شکوندی ایمان سیاهپوشاندست رو دل من نذار دلمو شکوندیرفتی و عشق پاکو تو دلم سوزوندیدلم باهات چیکار کرد که گ

حسین بازدید : 83 شنبه 05 مرداد 1398



متن آهنگ دلمو شکوندی ایمان سیاهپوشان

Lyrics Iman Sihpooshan Delamo Shekoondi

ترانه شعر آهنگ دلمو شکوندی ایمان سیاهپوشان

دست رو دل من نذار دلمو شکوندی
رفتی و عشق پاکو تو دلم سوزوندی
دلم باهات چیکار کرد که گرفتی بازی
اما تو این زمونه تو خودت میبازی
دستت واسم رو شده دلم آروم شده
حالا شدی پشیمون دل تنها شده
فکر نکنی دوباره میمونم کنارت
برو که آتیش گرفت دل بی قرارت
برو با اون غریبه
که کارش فریبه
چوب بدی تو خوردم
که واست میمردم
حالا که تنها شدی
اومدی دوباره




میگی که دل واسه تو
تنگ و بی قراره
تکست آهنگ دلمو شکوندی ایمان سیاهپوشان

برو با اون غریبه
که کارش فریبه
چوب بدی تو خوردم
که واست میمردم
حالا که تنها شدی
اومدی دوباره
میگی که دل واسه تو
تنگ و بی قراره








برچسب ها دانلود آهنگ دلمو شکوندی ایمان سیاهپوشان متن آهنگ دلمو شکوندی ایمان سیاهپوشان دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ دلمو شکوندی ایمان سیاهپوشان با کیفیت 320 دانلود ریمیکس دلمو شکوندی ایمان سیاهپوشان دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز دلمو شکوندی ایمان سیاهپوشان همراه اول دانلود آهنگ دلمو شکوندی ایمان سیاهپوشان با لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز دلمو شکوندی ایمان سیاهپوشان ایرانسل دانلود آهنگ جدید دلمو شکوندی ایمان سیاهپوشان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو