loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ مازیار فلاحی به نام لیلا,    دانلود آهنگ لیلای من دریای من از مازیار فلاحی,    دانلود آهنگ لیلای من دریای من مازیار فل

حسین بازدید : 39 جمعه 11 مرداد 1398


,   
,    دانلود اهنگ مازیار فلاحی به نام لیلا
,    دانلود آهنگ لیلای من دریای من از مازیار فلاحی
,    دانلود آهنگ لیلای من دریای من مازیار فلاحی 320
,    دانلود آهنگ لیلا از مازیار فلاحی با لینک مستقیم
,    متن آهنگ لیلا مازیار فلاحی
,    آهنگ لیلا مازیار فلاحی آپارات
,    دانلود کلیپ لیلا مازیار فلاحی
,    دانلود اهنگ تصویری این نامه رو لیلا فقط بخونه
,    دانلود آهنگ مازیار فلاحی

,   

https://www.bibakmusic.com

متن آهنگ لیلا از مازیار فلاحی
این نامه رو لیلا فقط بخونه

فقط می خوام که حالم رو بدونه

کلاغ ها اطراف من رو گرفتن

Kalaghha Atrafe Mano Gereftan

از دور مزرعه هنوز نرفتن

لیلا دارن نقل و نبات می پاشن

تا عشق و خون دو باره هم صداشن

لیلا چقدر دلم برات تنگ شده

Leyla Cheghad Delam Barat Tang Shode

نیستی ببینی که سرت جنگ شده

نیستی ولی همیشه هم صدایی

لیلای من دریای من کجایی
ترانه آهنگ لیلا از مازیار فلاحی

این نامه رو تنها باید بخونی

ببخش اگه پاره و غرق خونه

این نامه آخرمه عزیزم

تولد دخترمه عزیزم

Tavalode Dokhtarame Azizam

براش یه هدیه کوچیک خریدم

دلم می خواد الان.اونو می دیدم

لیلا به دخترم بگو که باباش

رفتش تا اون راحت بخوابه چشماش

رفتش که اون یه وقت دلش نلرزه

نپره از خواب خوشش یه لحظه

Napare Az Khabe Khoshesh Ye Lahze

اگه یه روز این نامه رو بخونی

دلم می خواد از ته دل بدونی

الان دیگه به آرزوم رسیدم

باور نمی کنی خدا رو دیدم







برچسب ها دانلود اهنگ مازیار فلاحی به نام لیلا دانلود آهنگ لیلای من دریای من از مازیار فلاحی دانلود آهنگ لیلای من دریای من مازیار فلاحی 320 دانلود آهنگ لیلا از مازیار فلاحی با لینک مستقیم متن آهنگ لیلا مازیار فلاحی آهنگ لیلا مازیار فلاحی آپارات دانلود کلیپ لیلا مازیار فلاحی دانلود اهنگ تصویری این نامه رو لیلا فقط بخونه دانلود آهنگ مازیار فلاحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو