loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن آهنگ مغرور و عاشق,    اهنگ مغرور عاشق پازل بند متن,    پازل بند مغرور و عاشق ریمیکس,    دانلود اهنگ پازل بند مغرور عاشق ریمیکس,&nbs

حسین بازدید : 59 چهارشنبه 16 مرداد 1398


,    متن آهنگ مغرور و عاشق
,    اهنگ مغرور عاشق پازل بند متن
,    پازل بند مغرور و عاشق ریمیکس
,    دانلود اهنگ پازل بند مغرور عاشق ریمیکس
,    دانلود اهنگ مغرور و عاشق
,    دانلود متن اهنگ مغرور و عاشق پازل بند
,    دانلود اهنگ مغرور عاشق پازل بند
,    من از قلبم تو رو خط زدم راحت برو ریمیکس
,    دانلود آهنگ میشم مثل پروانه پر میزنم

 

 

گیرم رگ خواب تو توی دستاشه گیرم مثل من باشه مغرور و عاشق
گیرم مثل حرفاشه گیرم دوست داره به اندازه خودم که عاشقت شدم
ای داد و بیداد داره اون لحظه رو یادت میاد چشمات و بستی چشمام و یادت بیاد
اگه حتی نخوای دیگه هر کی بگه عشق من و یادت میاد
من از قلبم تو رو خط زدم راحت برو دیوونه بازی من بد عادت کرد تو رو
بد دوست دارم ولی کم نمیارم تو رو
من از قلبم تو رو خط زدم راحت برو دیوونه بازی من بد عادت کرد تو رو
بد دوست دارم ولی تنها می زارم تو رو

دانلود آهنگ پازل بند مغرور و عاشق

پیشم مثل پروانه پر میزنم و میرم هر جا که من و میفهمن و
میرم واسه حرفای که تلخن و درد دارن میفهممت آره بی رحمه خاطره
ای داد و بیداد داره اون لحظه رو یادت میاد چشمات و بستی چشمام و یادت بیاد
اگه حتی نخوای دیگه هر کی بگه عشق من و یادت میاد
من از قلبم تو رو خط زدم راحت برو دیوونه بازی من بد عادت کرد تو رو
بد دوست دارم ولی کم نمیارم تو رو
من از قلبم تو رو خط زدم راحت برو دیوونه بازی من بد عادت کرد تو رو
بد دوست دارم ولی تنها می زارم تو رو

 

http://tabamusic.com

 

 







برچسب ها متن آهنگ مغرور و عاشق اهنگ مغرور عاشق پازل بند متن پازل بند مغرور و عاشق ریمیکس دانلود اهنگ پازل بند مغرور عاشق ریمیکس دانلود اهنگ مغرور و عاشق دانلود متن اهنگ مغرور و عاشق پازل بند دانلود اهنگ مغرور عاشق پازل بند من از قلبم تو رو خط زدم راحت برو ریمیکس دانلود آهنگ میشم مثل پروانه پر میزنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو