loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ هواتو داره از یاسان آخه کی جز من انقدر هواتو دارهوقتی یادت میافتم این دلم آروم ندارهمواظب دلت باش حسود بینمون زیادهدلبری نکن جونم دلم هواتو دارههرکی هرچی دلش میخواد بگه اون دیگه با منخوت هم

حسین بازدید : 79 چهارشنبه 16 مرداد 1398
متن آهنگ هواتو داره از یاسان

آخه کی جز من انقدر هواتو داره
وقتی یادت میافتم این دلم آروم نداره
مواظب دلت باش حسود بینمون زیاده
دلبری نکن جونم دلم هواتو داره

هرکی هرچی دلش میخواد بگه اون دیگه با من
خوت هم میدونی چشمای تو خوشگلی دارن
مگه میشه ببینه تو رو عاشق نشه آدم
هرکی هرچی دلش میخواد بگه کاریت نباشه
هرچی بین منو تو میگذره دوتایی باشه


هیشکی نمیتونه مثل تو توی دلم اینجوری جا شه

تکست آهنگ هواتو داره از یاسان



همه یه طرف تو یه طرف همه جوره با توام
منه دیوونه ببین یه عمره دیوونه چشاتم
عشقم هرکی ندونه تو که میدونی بیقرارتم من
تو فقط بخواه واسه همیشه کنارتم من

آخه کی جز من انقدر هواتو داره
وقتی یادت میافتم این دلم آروم نداره
مواظب دلت باش حسود بینمون زیاده
دلبری نکن جونم دلم هواتو داره

هرکی هرچی دلش میخواد بگه اون دیگه با من
خوت هم میدونی چشمای تو خوشگلی دارن
مگه میشه ببینه تو رو عاشق نشه آدم
هرکی هرچی دلش میخواد بگه کاریت نباشه
هرچی بین منو تو میگذره دوتایی باشه
هیشکی نمیتونه مثل تو توی دلم اینجوری جا شه
Download NewSong By Yasan Called havato dareh هواتو داره از یاسان







برچسب ها کد آهنگ پیشواز یاسان به نام هواتو داره تکست اهنگ دانلود آهنگ یاسان به نام هواتو داره کد آهنگ پیشواز یاسان به نام هواتو داره همراه اول دانلود موزیک دانلود آهنگ جدید یاسان به نام هواتو داره کد آهنگ پیشواز یاسان به نام هواتو داره ایرانسل دانلود آهنگ یاسان به نام هواتو داره به همراه متن دانلود اهنگ دانلود آهنگ زیبای یاسان به نام هواتو داره متن آهنگ یاسان به نام هواتو داره تکست آهنگ یاسان به نام هواتو داره دانلود آهنگ mp3 یاسان به نام هواتو داره دانلود اهنگ جدید دانلود آهنگ یاسان به نام هواتو داره بهمراه متن آکورد آهنگ یاسان به نام هواتو داره متن آهنگ شعر آهنگ یاسان به نام هواتو داره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو