loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ جدید سام به نام حالم بده Download NewSong By Sam Called halam bade

حسین بازدید : 133 چهارشنبه 16 مرداد 1398
متن آهنگ حالم بده از سام

بی تو حالم بده رفتی شدی همون آدم بده
که زد همه چی رو از من گرفت مردن من دیگه صد در صده
نمیدونم دیگه الان کجام روی زمینمو یا رو هوام
بارون زدو بازم گم شدم خیس مثل این خیابون چشام

دلم تنگه آخه همش تو رفتی رسیدم به تهش
توی این رابطه خوب بودم توهم نقش آدم بدش

تکست آهنگ حالم بده از سام


گفتم نرو هیچی نگفتی تکون دادی سرو
گفتم نرو رفتی پشت سرتم بستی درو
دردت چیه میگفتی لاقل توو قلبت کیه
حتی نشد بگی اصلا تو به من حست چیه

دلم تنگه آخه همش تو رفتی رسیدم به تهش
توی این رابطه خوب بودم توهم نقش آدم بدش


منبع  balmusic.ir







برچسب ها دانلود آهنگ جدید سام به نام حالم بده لینک مستقیم دانلود ریمیکس سام به نام حالم بده کد آهنگ پیشواز سام به نام حالم بده برای همراه اول کد آهنگ پیشواز سام به نام حالم بده برای ایرانسل دانلود آهنگ سام به نام حالم بده با کیفیت 320 دانلود آهنگ دانلود آهنگ سام به نام حالم بده متن آهنگ سام به نام حالم بده دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ بی کلام سام به نام حالم بده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو