loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ نمیشه که نمیشه از امین ثابت قدم واسه من ساده نبود تو رو داشتن تو روخود خوری کردم تا بتونم بگم بروداشتنت میفهمی چه غمی دارممیدونی چه دردیه درد از دست دادتوو دلم تو خوابی شده از نفس افتادمهمه

حسین بازدید : 61 چهارشنبه 16 مرداد 1398
متن آهنگ نمیشه که نمیشه از امین ثابت قدم

واسه من ساده نبود تو رو داشتن تو رو
خود خوری کردم تا بتونم بگم برو
داشتنت میفهمی چه غمی دارم
میدونی چه دردیه درد از دست داد
توو دلم تو خوابی شده از نفس افتادم
همه وجودمو تو رو از دست دادم

توی قلبمی عزیزم تا همیشه


دوست دارم بگم نرو اما نمیشه
وقتی میبینی بی تو چه حالی دارم
با نگات نپرس ازم چرا نمیشه

تکست آهنگ نمیشه که نمیشه از امین ثابت قدم


یجوری شکستم که حس میکنم
هیشکی دلشکسته تر از من نیست
بعد تو که جات توو قلبمه برام
دنیا جای زندگی کردن نیست

توی قلبمی عزیزم تا همیشه
دوست دارم بگم نرو اما نمیشه
وقتی میبینی بی تو چه حالی دارم
با نگات نپرس ازم چرا نمیشه


منبع  balmusic.ir


 

 







برچسب ها دانلود آهنگ امین ثابت قدم به نام نمیشه که نمیشه با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید امین ثابت قدم به نام نمیشه که نمیشه لینک مستقیم دانلود ریمیکس امین ثابت قدم به نام نمیشه که نمیشه کد آهنگ پیشواز امین ثابت قدم به نام نمیشه که نمیشه برای ایرانسل دانلود آهنگ امین ثابت قدم به نام نمیشه که نمیشه دانلود آهنگ بی کلام امین ثابت قدم به نام نمیشه که نمیشه کد آهنگ پیشواز امین ثابت قدم به نام نمیشه که نمیشه برای همراه اول دانلود آهنگ متن آهنگ امین ثابت قدم به نام نمیشه که نمیشه دانلود آهنگ جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو